گزارش و تحلیل

نقش آمریکا در آلودگی هوا در ایران

© IRNAنقش آمریکا در آلودگی هوا در ایران
نقش آمریکا در آلودگی هوا در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.05.2022
اشتراک
کارشناسان محیط زیست همه متفق القول هستند که تغییرات اقلیمی و احداث سد های مختلف بر رودهای منطقه خاورمیانه وهمچنین بی تدبیری های مدیریتی دلیل اصلی ایجاد آلودگی فاجعه بار هوا در منطقه خاورمیانه می باشند، اما به نظر می رسد عامل دیگری هم در این جریان و تسریع آن دخیل می باشد.
حضور آمریکا در منطقه و نقشه های شوم آمریکا برای کشتار دشمنان خود و نابودی آنها با استفاده از سلاح های کشتار جمعی نا متعارف.
پس از عملیات ویژه روسیه در اوکراین فاش شد که آمریکایی ها آزمایشگاه های تولید تسلیحات بیولوژیک و شیمیایی و کشتار جمعی متنوع در اوکراین احداث کرده بودند و طبق اسنادی که قبل از نابودی بدست ارتش روسیه افتاده تحقیقات آنها به سمت و سوی ایجاد سلاح های بیولوژیک که می تواند نژاد ها و ژن های خاصی را هدف قرار دهد رفته بود و آنها به دنبال آن بودند که با پیدا کردن ژن های نژادی شهروندان کشورهایی که آنها را دشمن می دانند کاری کنند که ویروس هایی مانند کرونا نسبت به این ژن ها تهاجمی تر عمل کند و موجب کشتار افرادی شود که این ژن ها را دارند.
در واقع به همین دلیل هم هست که پس از انتشار ویروس کرونا ملیون ها نفر آسیب دیدند اما برخی که شاید حتی باور نمی شد این افراد بر اثر اصابت ویروس کشته شوند جانشان را از دست دادند و برخی که حتی تصور می شد این افراد اگر این ویروس به آنها سرایت کند توان تحمل آن را نخواهند داشت جان سالم به در بردند.
به عنوان مثال شاید برای همه پیش آمده که مشاهده کرده اند مثلا افرادی که مثلا جوان بودند ویا ورزشکار و بنیه ای قدرتمند داشتند ولی توسط کرونا از پا در آمدند و در مقابل برخی افراد که بنیه ای ضعیف تر داشتند وحتی مریض حال هم بودند توانستند با این ویروس مقابله کنند و زنده بمانند.
Песчаная буря накрывает столицу Ирана Тегеран - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2022
آماده‌باش در ایران به دلیل آلودگی هوا
پس از کشف فجایع کارهایی که آمریکایی ها در آزمایشگاه های خود انجام داده بودند معلوم شد که جریان این بوده که این ویروس برای کشتن برخی ژن ها درست شده بود و افرادی که این ژن ها را در بدنشان داشتند کشته شدند اما آنهایی که این ژن ها را نداشتند حتی علیرغم اینکه چند بار ویروس را گرفتند ولی زنده ماندند.
حال امروزه بحث دیگری مطرح شده مبنی بر اینکه آمریکایی ها با کمک برخی متحدین شان در منطقه برای نابودی دشمنان خود دست به کار جدیدی زده اند.
با استفاده از نوعی سلاح کنترل هوا که با استفاده از یک گاز به نام کیمیتریل موجب این می شود که ابرها در برخی مناطق بارور شوند و بیشتر ببارند ودر برخی مناطق کلا بارشی رخ ندهد واین مناطق خشک شود و بارش ابرها هم چون آغشته به این مواد شیمیایی است موجب ایجاد مریضی های مختلف از جمله سرطان در میان مردم می گردد.
طبق این اطلاعات عنوان پروژه آمریکایی ها جنگ قرمز HAARP است و برای این کار آمریکایی ها ده هاگاز کمیتریل را در یکی از پایگاه های هوایی خود در خلیج فارس ذخیره کرده اند و چند سال است که با استفاده از آن عموما در عراق و سوریه موجب آن شده اند که تغییرات اقلیمی در این دو کشور شدت زیادی پیدا کند.
با ادامه این پروژه آنها می توانند موجبات ایجاد خشکسالی و یا سیل و طوفان و یا حتی زمینه به وقوع پیوستن زلزله را فراهم کنند.
مضاف بر اینها آمریکایی ها با استفاده از اشعه لیزر و امواج الکترومغتاتیسی و اورانیوم و تشعشع زای ضعیف شده موجبات گسترش مریضی هایی مانند سرطان را فراهم می کنند و موجب تخریب محصولات کشاورزی در منطقه می گردند تا مردم منطقه از نبود محصولاتی که قرن ها این منطقه تامین کننده آن بوده رنج ببرند.
مدارس تهران بخاطر آلودگی هوا تعطیل شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2022
مدارس تهران بخاطر آلودگی هوا تعطیل شدند
سال 1991 میلادی و قبل از حمله آمریکا به عراق همه نیروهای آمریکایی نسبت به تاثیرات انتشار گاز کیمیتریل واکسینه شدند و بعد آمریکایی ها قبل از شروع حمله شان به عراق شروع کردند از این گاز روی ابرهایی که به سمت عراق در حرکت بودند استفاده کردند، در آن زمان هواپیماهای آنها که در پایگاه آمریکایی انجرلیک ترکیه حضور داشتند و مواد مورد نیازشان در اسرائیل ذخیره شده بود این ماموریت را انجام می دادند.
در آن زمان اخبار جسته گریخته ای از این کار آمریکایی ها که جرم علیه بشریت به حساب می آید منتشر شد اما فورا آمریکایی ها همه این اخبار را سانسور کردند.
حال به نظر می رسد که آمریکایی ها پس از اینکه در منطقه خاورمیانه با شکست های متعدد مواجه شده اند به سمت استفاده گسترده از این تسلیحات کشتار جمعی روی آورده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала