واکنش‌های انتقادی کاربران به غارت درختان بلوط زاگرس +ویدئو، عکس

© Sputnik / Ilham Mustafa /  مراجعه به بانک تصاویر Дерево, пострадавшее в результате обстрела на азербайджано-армянской границе в селе Дондар Гушчу Товузского района Азербайджана
Дерево, пострадавшее в результате обстрела на азербайджано-армянской границе в селе Дондар Гушчу Товузского района Азербайджана - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2022
اشتراک
قطع درختان بلوط زاگراس موجب نگرانی و انتقاد کاربران در صفحات اجتماعی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئویی که یکی از شهروندان ایرانی از لنده ضبط کرده بود و در آن به غارت درختان بلوط اشاره می‌کند، واکنش‌های انتقادی کاربران بسیار زیادی را به همراه داشته است.
در این ویدئو به نگرانی از چپاول سرمایه های ملی ایران و بی‌توجهی مسئولان، قطع و حمل درختان بلوط زاگرس برای مصارف مختلف از جمله تهیه زغال اشاره می‌شود و عنوان می‌شود که درختان زاگرس هدف بسیاری از افراد سودجو است که از جاده‌ی افتتاح نشده‌ی اصفهان حمل می‌شود.
این ویدئو با موجی از انتقادات منفی کاربران همراه شده است. کاربران به تندی از مسئولان و مدیران انتقاد می‌کنند و عنوان می‌کنند که اگر دنیا را آب ببرد مسئولان ما را خواب می‌برد، مسئولی که در اندیشه‌ی هر چیزی جز مردم.
این کاربران با خشم عنوان می‌کنند سال‌هاست که ایران در چنین شرایطی بوده اما اکنون با وجود فضای مجازی بسیاری از آنها برملا می‌شود و مردم به آن واکنش نشان می‌دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала