ارزیابی پهپاد روسی از سوی آمریکا

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر پهپاد روسی آخوتنیک
پهپاد روسی آخوتنیک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2022
اشتراک
سوخو اس-۷۰ اوخوتنیک که به هانتر بی (Hunter-B) نیز معروف است، یک هواپیمای جنگی بدون سرنشین سنگین پنهانکار ساخت روسیه با فناوری رادار گریزی است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تارنمای "19FortyFive "، وسلی کالپ، ستون نویس تارنمای نامبرده، قابلیت های هواپیمای بدون سرنشین S-70 Okhotnik (UAV) روسی را مورد ارزیابی قرار داد. پهپاد تهاجمی سنگین روسی "Okhotnik" بهینه‌سازی شده است که می تواند دید راداری دستگاه را کاهش دهد.
خاطرنشان می شود که این پهپاد می تواند محفظه های داخلی سلاح را دریافت کند. همچنین در ویدئوهایی که "شکارچی" را نشان می دهد، می توان دوربین ها و رادارهای این پهپاد را مشاهده کرد. پهپاد شکارچی می تواند "وینگمن وفادار" جنگنده نسل پنجم Su-57 شود.
گفتنی است، سوخو اس-۷۰ اوخوتنیک که به هانتر بی (Hunter-B) نیز معروف است، یک هواپیمای جنگی بدون سرنشین سنگین پنهانکار (پهپاد) ساخت روسیه با فناوری رادار گریزی است که توسط سوخو به عنوان یک جنگنده نسل ششم در حال توسعه می‌باشد. این پهپاد بر اساس پهپاد بدون سرنشین اسکت به معنی "سفره ماهی"، طراحی شده توسط میگ، ساخته شده و برخی از فناوری های جنگنده نسل پنجم سوخو SU-57 را در بر میگیرد.
وزارت دفاع آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2022
وزارت دفاع آمریکا : کمک به اوکراین شامل بیش از 700 پهپاد انتحاری است
طراحی اوخوتنیک بر اساس طرح تمام بال (بال‌دیس) است و شامل استفاده از مواد کامپوزیت و پوشش های پنهانکاری است که باعث می شود هواپیمای بدون سرنشین در هنگام پرواز کمتر دیده شود. وزن آن حدود ۲۰ تن و طول بال آن در حدود ۲۰ متر (۶۵ فوت) است.
پیشران این هواپیمای بدون سرنشین یک موتور توربوفن بنام ساترن AL-31Fکه این موتور در هواپیمای جنگنده سوخو Su-27نیز استفاده می شود ، یا یک موتور نوع توسعه یافته AL-41F، نصب شده بر روی جنگنده های سوخو-35 اس (Su-35S) و نمونه های اولیه سوخو-57. اگرچه اولین نازل اگزوز نمونه اولیه معمولی بود و می توانست رد راداری هواپیمای بدون سرنشین را افزایش دهد، اما همانطور که در یک ماکت در سالنی در نمایشگاه هوایی ماکس(MAKS 2019) نشان داده شد، در نمونه ارتقا یافته آینده می توان اگزوز بهبود یافته و همچنین ورودی موتور تغییر یافته را مشاهده کرد.
گزارش شده است که حداکثر سرعت این هواپیمای بدون سرنشین، هنگام حمل محموله داخلی آن 1000 کیلومتر در ساعت است. به احتمال زیاد اوخوتنیک طوری طراحی شده است که به عنوان "وینگمن وفادار" (loyal wingman) کنترل شده توسط سوخو-57 عمل می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала