آیا بیل گیتس در شیوع آبله میمون نقش دارد؟

© Sputnik / Grigoriy Sisoev  /  مراجعه به بانک تصاویر آیا بیل گیتس در شیوع آبله میمون نقش دارد؟
آیا بیل گیتس در شیوع آبله میمون نقش دارد؟
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2022
اشتراک
برخی از کاربران مطمئن هستند که میلیاردر آمریکایی سعی دارد از این ویروس جدید کسب درآمد کند.
به گزارش اسپوتنیک، سازمان بهداشت جهانی روز ۲۱ ماه مه تایید کرد که تقریبا ۸۰ مورد از مبتلایان به آبله میمون در ۱۱ کشور جهان شناسایی شده اند.
خبر وحشت آور مربوط به شیوع بیماری ویروسی نادر نظریه های جدیدی را به وجود می آورد.
یکی از آنها می گوید که بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت به طور مستقیم با شیوع ویروس مرتبط است. این سوء ظن ها با استناد به مصاحبه ای است که او در نوامبر سال ۲۰۲۱ انجام داد. در آن زمان گیتس گفت که پاندمی بعدی می تواند خطرناک تر از کووید ۱۹ باشد. او بیان داشت: همه گیری های طبیعی و اپیدمی های ناشی از بیوتروریسم وجود دارد که می تواند بسیار بدتر از آن چیزی باشد که اخیرا تجربه کرده ایم. در سخنان او کلمه آبله هم شنیده می شود.
نظریه پردازان توطئه بر این باورند که بیل گیتس، همراه با WHO، ظاهراً در تلاش است تا از انتشار یک ویروس جدید پول بدست آورد. اما چیزی که آنها در نظر نمی گیرند این است که سخنان گیتس در قالب یک پیش بینی اولتیماتوم ارائه نشده است - بیشتر شبیه تاملات نظری بود که جهان باید برای انواع خطرات بهتر آماده شود.
این اولین تئوری توطئه نیست که سعی می کند نام بیل گیتس و یک بیماری ویروسی را کنار هم بیاورد. حتی در آغاز همه‌گیری ویروس کرونا، پیشنهاداتی مبنی بر اینکه میلیاردر آمریکایی می‌خواهد با استفاده از واکسیناسیون تراشه ای در مردم بگذارد، وجود داشت. به گفته نظریه پردازان توطئه، اینکار می توانست اهداف متفاوتی داشته باشد: یا کاهش جمعیت زمین، یا دستیابی به تسلط بر جهان. با این حال، در می ۲۰۲۲، خود بیل گیتس به کووید مبتلا شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала