نیروهای اوکراینی برای تحریک در کارخانه لیسیچانسک مواد شیمیایی مین گذاری کردند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر نیروهای اوکراینی برای تحریک در کارخانه لیسیچانسک مواد شیمیایی مین گذاری کردند
نیروهای اوکراینی برای تحریک در کارخانه لیسیچانسک مواد شیمیایی مین گذاری کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: نیروهای مسلح اوکراین در کارخانه ای در لیسیچانسک برای تحریک دیگری مین گذاری شیمیایی انجام دادند.
به گزارش اسپوتنیک، ژنرال میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز کنترل دفاع ملی فدراسیون روسیه گفت: ارتش اوکراین کانتینرهای حاوی مواد شیمیایی خطرناک را در کارخانه گازهای کمیاب در لیسیچانسک به منظور انجام یک اقدام تحریک آمیز و متهم کردن ارتش روسیه به گلوله باران بی رویه مین گذاری کرد.
وی افزود: "در لیسیچانسک، جمهوری خلق لوهانسک، در ساختمان و انبارهای کارخانه گازهای کمیاب، واحدهای نیروهای مسلح اوکراین توپخانه و موشک انداز چندگانه قرار دادند، مخازن با مواد خطرناک شیمیاییمین گذاری کردند و کارمندان کارخانه و ساکنان محلی به اجبار در سازه های زیرزمینی نگهداری می شوند. در همان زمان، اوکراینی ها به طور سیستماتیک به مواضع نیروهای مسلح روسیه و تشکیلات جمهوری خلق لوهانسک با موشک انداز چندگانه شلیک می کنند و بدین ترتیب آنها را به انتقام گیری تحریک می کند تا آنها را به کشتن غیرنظامیان و ایجاد فاجعه انسانی در شهر متهم کنند".
ژنرال همچنین درباره اقدام دیگری نیز صحبت کرد. به گفته وی، در پوتیول، منطقه سومی، نئونازی‌های اوکراینی پل‌هایی را بر روی رودخانه‌های سیم و لیوبکا مین‌گذاری کردند که قصد دارند آن‌ها را منفجر کنند و نیروهای مسلح روسیه را متهم به حملات بی‌رویه به تاسیسات زیربنایی غیرنظامی کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала