مالک اصلی ساختمان متروپل آبادان جان خود را از دست داد

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / (cropped image)ریزش ساختمان 10 طبقه در آبادان
ریزش ساختمان 10 طبقه در آبادان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2022
اشتراک
دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان اطلاع داد که مالک و پیمانکار اصلی ساختمان متروپل آبادان در محل ریزش ساختمان حضور داشت و جان خود را از دست داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایمنا، صادق جعفری جگنی دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان در خصوص جزئیات ریزش ساختمان ۱۰ طبقه اداری _تجاری مترو پل آبادان، گفت: بازداشت‌شدگان این حادثه ۱۰ نفر شامل شهردار فعلی آبادان و دو شهردار سابق و نیز تعدادی از کارکنان شهرداری و ناظران این پروژه هستند و در جهت برخورد با سایر متخلفان، دستور بازداشت تعداد دیگری نیز صادرشده است.
وی خاطرنشان کرد: مالک و پیمانکار اصلی ساختمان که از متهمان بوده و دستور بازداشت وی نیز صادرشده بود و در جریان ریزش ساختمان در محل حضور داشت در جریان این حادثه جان خود را از دست داد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با بیان اینکه همه اجساد برای تعیین هویت، به پزشکی قانونی منتقل شده‌اند، تاکید کرد: با دستور دادستان کل کشور مبنی بر نظارت مستقیم بر موضوع، بلافاصله در محل حاضر و اکنون به همراه دادستان شهرستان آبادان در محل حاضر هستیم.
وی بیان داشت: عملیات آواربرداری از ساختمان ادامه دارد و امنیت عمومی جهت حفاظت از اموال مردم در محل و فروشگاه‌های اطراف تأمین‌شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала