سیاستمدار فرانسه: از شیطان‌سازی روسیه دست بردارید

© Sputnik / Dominique Boutin /  مراجعه به بانک تصاویر پاریس فرانسه
پاریس فرانسه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2022
اشتراک
فرانسه از غرب خواست تا به خاطر صلح در اوکراین از شیطان سازی روسیه دست بردارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از " Valeurs Actuelles"، پیر للوش، مشاور سابق دیپلماتیک ژاک شیراک، رئیس‌جمهور فرانسه و معاون سابق حزب جمهوری‌خواه فرانسه، به غرب نسبت به "دامن زدن" بیشتر درگیری در اوکراین هشدار دادند. به گفته وی، برای دستیابی به توافق بر سر صلح، باید از نگاه ساده‌گرایانه به اوضاع دور شد و از شیطان‌سازی روسیه دست برداشت.
این سیاستمدار خاطرنشان کرد:"اروپا در حال حاضر در یک محفظه درگیری بسیار نگران کننده قرار دارد، زیرا مقیاس آن به دلیل مداخله ایالات متحده تغییر می کند. دو قدرت هسته ای وارد تقابل شده اند و هیچ کدام نمی خواهد عقب نشینی کند.
گاز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.05.2022
گزارش و تحلیل
استقبال ایران از همکاری با روسیه در نیروگاه LNG
آنچه در حال رخ دادن است یک رویارویی بین ناتو و روسیه است. هر لحظه ممکن است همه چیز از کنترل خارج شود. هر لحظه ممکن است در "قیف وحشتناکی" بیفتیم که ما اروپایی ها نمی توانیم از آن خارج شویم.
دیر یا زود طرفین باید بر سر میز مذاکره بنشینند، بر سر آتش بس به توافق برسند و راهی دیپلماتیک برای خروج از وضعیت بیابند. به گفته وی، تنها از این طریق می توان از تشدید بیشتر درگیری های جهانی جلوگیری کرد.
جنگ سرد سی سال پیش تمام نشد، غرب با سلاح ها و وسایل ارتباطاتی قرن جدید به آن بازگشت. باید احساسات را رها کرده و کورکورانه مطبوعات غربی را باور نکنید. فقط در اینصورت صلح در اوکراین امکان پذیر خواهد شد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала