در آبادان و خرمشهر عزای عمومی اعلام شد

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / (cropped image)در آبادان و خرمشهر عزای عمومی اعلام شد
در آبادان و خرمشهر عزای عمومی اعلام شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2022
اشتراک
امام جمعه اهواز در پیامی رخداد غم‌بار ریزش ساختمان متروپل آبادان که منجر به فوت و زخمی شدن تعدادی از ایرانیان شد را به خانواده‌های مصیبت دیده تسلیت گفت و برای مصدومان حادثه آرزوی شفای عاجل کرد.
به گزارش اسپوتنیک، محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده رهبر ایران در استان خوزستان و امام جمعه اهواز روز سه شنبه در پیامی ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه ریزش مجتمع متروپل چهارشنبه چهارم خرداد 1401 را در آبادان و خرمشهر عزای عمومی اعلام کرد.
وی در این پیام، پی‌گیری سریع و بدون ملاحظه عوامل این حادثه را از سوی مسئولان ذیربط ضروری خواند و تاکید کرد: شناسایی موارد مشابه چه در استان و چه در سایر نقاط کشور برای پیشگیری از تکرار این حوادث تلخ مطالبه عمومی است که امید است به فراموشی سپرده نشود.
بخشی از ساختمان 11 طبقه متروپل آبادان ساعت 12 و 40 دقیقه روز دوشنبه دوم خردادماه ریزش کرد. این حادثه تاکنون 11 کشته و 33 مصدوم به دنبال داشته است. با گذشت بیش از 24 ساعت از وقوع این حادثه نیروهای امدادی و آتش نشان همچنان در جست و جوی افراد احتمالی گرفتار در زیر آوار هستند. احمد وحیدی وزیر کشورایران برای پیگیری این حادثه از نخستین ساعات بامداد امروز شخصا در محل حادثه حضور یافته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала