ادعای جنجالی بانوی ووشوکار ایرانی برای شکست هالک ایرانی در کمتر از یک دقیقه+ عکس

© Photo / SAJAD GHARIBIسجاد غریبی، هرکول ایرانی
سجاد غریبی، هرکول ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2022
اشتراک
الهه منصوریان می گوید حاضر است با رعایت شئونات اسلامی با سجاد غریبی مبارزه کند.
به گزارش اسپوتنیک، الهه منصوریان، بانوی ووشوکار ایرانی که با جامwlf به ایران بازگشت، پس از بازگشتش از این مسابقات ادعای جنجالی و جالب توجهی در خصوص سجاد غریبی مطرح کرد. او در این خصوص گفت: "درست در زمانی که من درگیر مسابقات wlf بودم یک آقای فتوشاپی با کلی تبلیغ و سر و صدا وارد ماجرا شد. از همان اول مشخص بود که همه چیز فیک است و بعد از مدتی مردم نیز متوجه ماجرا شدند.
منصوریان در این باره گفت: "حالا دوست دارم در موردش حرف بزنم. من حاضرم بدون تاچ کردن (لمس کردن) و هرگونه برخورد نزدیک، با ایشان مبارزه کنم! یعنی ضمن حفظ تمام شئونات اسلامی حاضرم با این آقا مبارزه کنم و قول می دهم که ایشان را در کمتر از یک دقیقه شکست بدهم. این را حتما از طرف من بگویید تا بعضی ها بدانند که نباید با نام ایران و اعتبار ورزش یک مملکت به این راحتی بازی کنند. بعضی ها با هر پول و هر پیشنهادی به چین و یا جاهای دیگر می روند تا فقط در رینگ حاضر شوند و مسابقه بدهند. آنها کمترین پول را می ‌گیرند و این کار را انجام می‌ دهند و هرگز هم به این فکر نمی‌ کنند که برای بعضی های دیگر مثل من چه اتفاقی می افتد وقتی طرف با پول کم می رود تا از فلان ورزشکار خارجی کتک بخورد ضررش را من می ‌بینم،چون هم قیمت من پایین می آید و هم آبرویم می ‌رود."
برخی از کاربران به این موضوع واکنش نشان می دهند و ضمن تشویق خانم منصوریان عنوان می کنند بلاخره یک نفر جواب کری خوانی های هالک ایرانی را داد و از آنجایی که هالک ایرانی چندان تحرکی ندارد تا بخواهد از خود دفاع کند و حرکتی بزند با حداقل ده ضربه در کمترین زمان او را نقش بر زمین می کند. اما برخی از کاربران با تمسخر و کنایه عنوان می کنند چگونه بدون هیچ تاچی می شود مبارزه کرد و به همین خاطر ادعای خانم منصوریان چندان منطقی نمی باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала