3 فوتی در ریزش ناگهانی ساختمان متروپل آبادان + فیلم

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / (cropped image)فرو ریختن ساختمان ـمتروپل" در آبادان
فرو ریختن ساختمان ـمتروپل در آبادان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2022
اشتراک
‌‌بخش‌هایی از ساختمان بزرگ "متروپل" در خیابان امیری آبادان لحظاتی پیش فرو ریخت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "تسنیم"، ‌‌بخش‌هایی از ساختمان بزرگ "متروپل" در خیابان امیری آبادان لحظاتی پیش فرو ریخت. به گفته اهالی این منطقه، در این حادثه شماری مجروح شدند و به تعدادی خودرو هم آسیب وارد شده است و طبق مشاهدات خبرنگار تسنیم ‌ساختمان به صورت کامل تخلیه شده است و طبق گفته اهالی، شدت این حادثه به قدری بود ‌که ساختمان‌های اطراف به شدت لرزیدند
پنج آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس درحال امداد‌رسانی به حادثه دیدگان است و آتش‌ نشانان در محل حضور دارند و هنوز ابعاد کاملی از حادثه و علت آن در دست نیست.
شعبانی، مدیرعامل هلال‌احمر استان خوزستان در این ارتباط با بیان اینکه ‌ساعت 12:30 امروز دوم خرداد ماه، گزارش حادثه ریزش ساختمان تجاری 10 طبقه متروپل در شهرستان آبادان منطقه ته لنجی امیری اعلام شد، اظهار داشت: "چهار تیم امدادی از شهرستان‌های خرمشهر، ماهشهر و شادگان همراه با 2 تیم سگ‌های زنده‌یاب و خودروهای ست‌نجات به محل حادثه اعزام و عملیات تخلیه و ایمن سازی صحنه آغاز شده است.
تیم واکنش سریع استان و همچنین بیش از 50 نیروی امدادی از شهرهای همجوار برای اعزام به محل حادثه آماده باش هستند".
‌فرماندار آبادان نیز که با بیان اینکه آمار دقیقی از تلفات درحال حاضر وجود ندارد، گفت: "ساختمان درحال ساخت بوده است و احتمال تلفات به دلیل حضور در منطقه مسکونی را دارد. تمامی دستگاه‌ها در منطقه حضور دارند و درحال انجام وظایف خود هستند. ساختمان درحال ساخت بوده است و احتمال تلفات به دلیل حضور در منطقه مسکونی را دارد.
دستور تخلیه مناطق اطراف ساختمان داده شده است. این ساختمان در حال ساخت بوده و به دلیل ازدحام منطقه وقوع تلفات ممکن است ولی تا کنون آمار دقیقی در دست نیست".
مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس درباره جزییات این حادثه اظهار داشت: "یک مورد حادثه ریزش ساختمان 10 طبقه در آبادان به سامانه 125 سازمان اورژانس کشور گزارش شده است.
5 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در صحنه حضور دارند. این حادثه تاکنون دو مصدوم داشته است و احتمال افزایش مصدومان نیز وجود دارد. تیم‌های اورژانس نیز از اهواز به محل حادثه اعزام شده‌اند".
تاکنون 16 مصدوم از زیر آوار نجات یافتند اما احتمال افزایش تعداد مجروحان زیاد است چرا که 100 الی 150 نفر در ساختمان حضور داشتند. ۳ نفر فوت شدند و مصدومیت ۲۱ نفر دیگر خبر داده شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала