سال رویایی پورتو با گل‌های شاهزاده پارسی +عکس، ویدئو

© Photo / IRNAمهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو
مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2022
اشتراک
مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی پورتو، بار دیگر خوش درخشید.
به گزارش اسپوتنیک، بازی پایانی رقابت‌های جام حذفی پرتغال، یکشنبه شب میان تیم‌های فوتبال پورتو و توندلا برگزار شد که این بازی را پورتو با نتیجه ۳ بر یک به سود خود به پایان رساند و عنوان قهرمانی را کسب کرد. پورتو برای اولین بار از سال ۲۰۲۰ و در مجموع برای هجدهمین بار قهرمان جام حذفی پرتغال شود. به این ترتیب پورتو که تا پیش از این به طور مشترک با اسپورتینگ لیسبون دومین تیم‌های پرافتخار جام بودند، حالا به تنهایی در رده دوم قرار می‌گیرد هرچند این تیم هنوز تا رسیدن به رکورد ۲۶ قهرمانی بنفیکا فاصله زیادی دارد.
مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پس از یک فصل استثنایی در پورتو که توانست ۲۰ گل به ثمر رساند و ۱۲ پاس گل بدهد و نقش اصلی در تیمش برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر پرتغال را داشته باشد، در فینال جام حذفی نیز یک‌تنه تیمش را صاحب یک برد پُر گل و البته کسب دو گانه در فصل ۲۲-۲۰۲۱ کرد.
ستاره ایرانی پورتو که در لیگ برتر پرتغال رتبه دوم برترین گلزنان و رده سوم بهترین پاسورهای این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده و در کنار آن با گرفتن هفت پنالتی نقش عمده‌ای در قهرمانی تیمش داشت، در این دیدار نیز خوش درخشید و کاری کرد تا تیمش یک جام دیگر به‌ دست بیاورد. پورتو با گل‌های طارمی قهرمان شد و نهمین دوگانه‌اش را ثبت کرد.
کاربران بسیار زیادی این موفقیت را در صفحه‌ی رسمی او در اینستاگرام به او تبریک گفتند و برای او آرزوی موفقیت روزافزون دارند. کاربران ایرانی نیز از او با نام افتخار ایران یاد می‌کنند و امیدوارند همچنان بدرخشد و در مسابقات جام جهانی قطر نیز گل‌های زیبایی به تیم‌های حریف بزند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала