الکساندر نوواک به همراه هیات روسی به ایران سفر می کند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر آلکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه
آلکساندر نواک، وزیر انرژی  روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2022
اشتراک
معاون ریاست دولت روسیه و رئیس کمیسیون مشترک همکاری های تجاری واقتصادی روسیه و ایران ۲۴ و ۲۵ ماه مه به ایران سفر می کند.
به گزارش اسپوتنیک، همراه با معاون نخست وزیر، دیمیتری زورف معاون وزیر حمل و نقل روسیه و همچنین نمایندگان سازمان های مربوط به حمل و نقل و لوجستیک ، انجمن حمل و نقل جاده ای بین المللی و نمایندگان تجارت روسیه در این سفر حضور خواهند داشت.
در چارچوب سفر دیدارهایی با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی ایران، سازمان بنادر و کشتی رانی و همچنین شرکت های حمل و نقل و لوجستیک ایران انجام می شود.
از جمله موضوعات مورد بحث، توسعه همکاری ها در زمینه حمل و نقل و روابط دوجانبه بین کشورها، مراحل اجرای نقشه راه همکاری در حوزه حمل و نقل جاده ای و همچنین اجرای توافقات صورت گرفته در زمینه توسعه دریایی است. ارتباط فدراسیون روسیه و ایران، امکان سرمایه گذاری روسیه در توسعه بنادر شمالی ایران (دریای خزر) و استفاده از فرصت های مناطق ویژه اقتصادی در بنادر جنوبی ایران (چابهار و بنادر خلیج فارس) برای ترانزیت و انتقال محموله ها و کالاهای روسیه در چارچوب ITC "شمال-جنوب" و همچنین امکان مشارکت کشورهای دوست ثالث در ایجاد یک بستر حمل و نقل و لجستیک در مقیاس بزرگ برای حمل و نقل کالا مد نظر اشت. قبل از همه موضوع هند و سلطنت عمان و همچنین همسایگان در دریای خزر - ترکمنستان، آذربایجان و قزاقستان مطرح است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала