سردار شریف: تفاله های گروهکهای تروریستی به سزای اعمال خود خواهند رسید

© Photo / IRNAسردار سرتیپ دوم پاسدار سپاه رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه
سردار سرتیپ دوم پاسدار سپاه رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2022
اشتراک
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: تفاله های گروهک های تروریستی وابسته به استکبار و صهیونیسم جهانی به سزای اعمال خود خواهند رسید.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در واکنش به ترور صیاد خدایی گفت: این شهید گرانقدر عمر خود را در مجاهدت برای حضور در صحنه‌های نیاز کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و صیانت از استقلال و امنیت ملت و میهن عزیزمان سپری کرد و سرانجام در اوج مظلومیت هدف کینه اجیر شدگان سرویس‌های اطلاعاتی نظام سلطه و صهیونیسم جهانی قرار گرفت.

وی افزود: قطعاً دشمن با ارتکاب اعمال جنایت کارانه علیه ملت ایران و امت اسلامی به ویژه مجاهدان و رزمندگان دلاور و پیشتاز حاضر در میدان امنیت، راه به جایی نخواهد برد و شهادت سردار سرافراز صیاد خدایی؛ عزم و اراده پاسداران انقلاب در صیانت از امنیت و اقتدار ملی و مقابله قاطع با دشمنان این سرزمین به ویژه رژیم تروریستی آمریکا و رژیم جعلی، جنایتکار و موقتی صهیونیستی را مستحکم‌تر می‌سازد.
دستبند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2022
دادستان تهران: برخورد با عناصر تروریست عبرت‌ آموز خواهد بود
سردار رمضان شریف با تاکید بر اینکه اراذل و اوباش و تفاله‌های گروه‌های تروریستی وابسته به استکبار و صهیونیسم جهانی به سزای عمل جنایت کارانه خود خواهند رسید تاکید کرد: شهادت سردار خدایی عزم پاسداران انقلاب برای دفاع از امنیت، استقلال و منافع ملی و مقابله با دشمنان ملت ایران را مستحکم تر می‌سازد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала