حاد شدن مسأله جوانی جمعیت در ایران

© Photo / Nadia Pigasova / Hamedan-Iranپیک نیک در ایران
پیک نیک در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.05.2022
اشتراک
کارشناس: از سال ۱۳۳۷، اولین بار موضوع تنظیم خانواده توسط آمریکا در ایران آغاز شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "مهر"، حمید حسینی،معاون امور مجلس ریاست جمهوری، از جمعیت به عنوان یک مولفه قدرت یاد کرد و بر عزم جدی دولت برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکید کرد.
وی افزود: "فقط بحث سالمندی نیست، در موضوع آب نیز اگر اقدامات عاجل صورت ندهیم، با مشکل مواجه خواهیم شد. مسئله امنیت غذایی نیز از جمله دغدغه‌های رهبری بوده است که باید به آن توجه کنیم.
Unemployment - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.05.2022
ايران دارای بيشترين جمعيت بدون شغل در جهان +عکس، ویدئو
دولت در زمینه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جدی است. اینکه فقط روی کاغذ بیاید، اهمیت ندارد. لذا، دولت پای کار است. سالمندی، ابعاد وسیعی دارد و تنها این نیست که به مسائل اقتصادی موضوع توجه کنیم.
اسنادی وجود دارد که پروژه تهدید نسل، از آمریکا کلید خورده است. از سال ۱۳۳۷، اولین بار موضوع تنظیم خانواده توسط آمریکا در ایران آغاز شد. لذا، باید به جنبه‌های سیاسی موضوع جمعیت توجه شود تا بدانیم چه منافعی را از کنترل جمعیت در ایران دنبال می‌کنند.
فقط وزارت بهداشت نیست که باید پای کار باشد، بلکه نیاز به همگرایی ملی است که از این مشکلات به سلامت عبور کنیم. الان اگر کمبود و مشکلی وجود دارد، باید آن را حل کنیم. بن بست کار وجود ندارد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала