وقتی سارقان به درخت های خیابان هم رحم نمی کنند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پلیس تهران
پلیس تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.05.2022
اشتراک
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق درخت که پس از سرقت درخت‌ها و آنها را برای تبدیل به ذغال به همدست‌شان می‌فروختند، خبر داد و گفت: در این رابطه ۳۰ اصله درخت و یک تُن ذغال در کارگاه تولیدی ذغال کشف شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز شنبه در تشریح این خبر بیان داشت: در پی چند فقره سرقت درخت در محدوده "قیامدشت" شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری این محل قرار گرفت.
وی در ادامه عنوان کرد: با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی در نهایت ماموران موفق شدند هویت و مخفیگاه ۲ سارق را در محدوده "باغ اناری قیامدشت" شناسایی و در یک عملیات ضربتی هر ۲ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان به سرقت و فروش درخت های سرقتی به همدستشان اعتراف کردند، گفت: متهمان اظهار داشتند با فروش درخت های سرقتی، مالخر اموال مسروقه درخت های سرقتی را تبدیل به ذغال می کرده است.
وی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، کارگاه تولیدی غیر مجاز ذغال شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی ماموران انتظامی متهم مشغول تبدیل چوب به ذغال بود، دستگیر شد و در بازرسی از محل ۳۰ اصله درخت بریده شده و یک تُن ذغال کشف کردند.
سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را حدود یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: با تکمیل پرونده هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала