شیوع تب در کره شمالی باعث مرگ 66 نفر شد

© AP Photo / Jon Chol Jinشیوع تب در کره شمالی باعث مرگ 66 نفر شد
شیوع تب در کره شمالی باعث مرگ 66 نفر شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.05.2022
اشتراک
در شبانه روز گذشته بیش از 219 هزار بیمار جدید مبتلا به تب شدید و یک مورد دیگر مرگ در کره شمالی مشاهده شده و تا به حال در مجموع بیش از 2.46 میلیون نفر بیمار شدند.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر را خبرگزاری یونهاپ به نقل از خبرگزاری مرکزی کره شمالی منتشر کرده است.
کره شمالی در شرابط شیوع ویروس کرونا ، یک "سیستم ضد اپیدمی اضطراری سطح بالا" را راه اندازی کرده است. به دستور کیم جونگ اون به منظور جلوگیری از انتشار ویروس و "ریشه کن کردن منبع عفونت" در اسرع وقت در تمام شهرها و شهرستان ها مقررات قرنطینه برقرار شده است.تعداد بیماران مبتلا به تب از پایان آوریل تا 20 ماه مه بیش از 2 میلیون و 460 هزار نفر است که از این میان بیش از یک میلیون و 760 هزار نفر بهبود یافته اند و حدود 692 هزار نفر همچنان تحت درمان هستند. اطلاعات دقیقی در مورد اینکه دقیقاً چه تعدادی از بیماران دچار تب مبتلا به کووید-19 هستند ارائه نشده است.
Лидер КНДР Ким Чен Ын во время российско-корейских переговоров в широком составе на базе кампуса ДДВФУ на острове Русский - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2022
فرمان رهبر کره شمالی برای عرضه دارو به داروخانه ها
تعداد کل قربانیان به 66 نفر رسیده است. گزارش شده است که آزمایش حداقل یکی از آنها، گونه‌ای از سویه اومیکرون ویروس کرونا BA.2، به اصطلاح اومیکرون پنهان را نشان داده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала