افزایش واردات نفت چین از روسیه

© Photo / by Novoship Ltd. PR departmentافزایش واردات نفت چین از روسیه
افزایش واردات نفت چین از روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.05.2022
اشتراک
داده‌های رسمی گمرک چین، نشان می‌دهد واردات از روسیه به عنوان دومین تأمین کننده بزرگ نفت جهان در ماه گذشته در مقایسه با سال گذشته ۴ درصد افزایش یافت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، داده‌های رسمی گمرک چین، نشان می‌دهد که واردات نفت خام چین از عربستان سعودی در ماه آوریل نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد افزایش یافته است تا بالاترین حجم ماهانه از ماه می ۲۰۲۰ را به ثبت برساند.
بر اساس داده‌های اداره کل گمرک چین، محموله‌های عربستان در ماه گذشته به ۸.۹۳ میلیون تن، معادل ۲.۱۷ میلیون بشکه در روز رسید و این درحالی است که خریدها در ماه مارس ۱.۶۱ میلیون بشکه در روز و سال قبل ۱.۵۷ میلیون بشکه در روز بود.
Добыча нефти - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.05.2022
فاجعه در برلین به دلیل امتناع از نفت روسیه
همچنین این داده‌ها نشان می‌دهد واردات از روسیه به عنوان دومین تأمین کننده بزرگ نفت جهان در ماه گذشته در مقایسه با سال گذشته ۴ درصد افزایش یافت. داده‌ها نشان می‌دهد که محموله‌های نفت روسیه در ماه آوریل در مجموع به ۶.۵۵ میلیون تن یا ۱.۵۹ میلیون بشکه در روز رسید، در حالی که در ماه مارس ۱.۵ میلیون بشکه در روز و سال گذشته ۱.۵۳ میلیون بشکه در روز بود.
به طور جداگانه، داده‌ها همچنین نشان داد که واردات چین از گاز طبیعی مایع روسیه در ماه آوریل ۸۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت و به ۴۶۲ هزار ۹۷۵ تن رسید که بالاترین میزان ماهانه در شش ماه گذشته است.
کل واردات گاز طبیعی مایع چین در ماه گذشته با ۳۴.۵ درصد کاهش به ۴.۳۵ میلیون تن رسید که پایین‌ترین میزان از مارس ۲۰۲۰ است، زیرا واردکنندگان از عرضه گران قیمت جهانی اجتناب کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала