قطع بازی تراکتور و پرسپولیس با سنگ پرانی و حمله تماشاگران در تبریز +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAاعلام تاریخ دقیق حضور تماشاگران در استادیوم‌های ایران
اعلام تاریخ دقیق حضور تماشاگران در استادیوم‌های ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.05.2022
اشتراک
پس از بارها قطع جریان مسابقه تراکتور و پرسپولیس، داور، بازی را نیمه تمام رها کرد.
به گزارش اسپوتنیک، حمله و سنگ پرانی پیاپی هواداران تیم تراکتور تبریز به بازیکنان پرسپولیس، داور بازی را مجبور به قطع بازی و ناتمام ماندن مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل کرد. با سنگ پرانی پیاپی سکوهای تبریز علیه بازیکنان میهمان، که از همان نیمه نخست در ورزشگاه یادگار امام آغاز شد، بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس قطع شد اما سرانجام در دقیقه ۷۰جریان بازی به طور کامل قطع شد.
سکوهای متعلق هواداران تیم تراکتور، در این بازی به شدت خشمگین بود و به فحاشی علیه بازیکنان پرسپولیس و کادرفنی این تیم پرداخت. انداختن لیزر روی صورت بازیکنان تیم مهمان هم با حجم زیادی انجام شد. پادرمیانی محمدرضا اخباری و کیانی دو بازیکن محبوب و قدیمی تراکتور برای توقف این حرکات زشت و پرتاب اشیا و سنگ نیز کارساز نبود و تراکتوری‌ها به کار خود ادامه می دادند و حتی در یک صحنه، یکی از بازیکنان تراکتور مورد اصابت سنگ قرار گرفت و برای دقایقی نقش بر زمین شد.
مهدوی، داور مسابقه در نیمه دوم و در دقیقه ۵۴ دو بازیکن از هر دو تیم، مسلمی پور از تراکتور و پاکدل از پرسپولیس را اخراج کرد و در دقیقه ۷۰ تشخیص داد که شرایط ادامه بازی وجود ندارد و امکان دارد جان بازیکنان و داوران و عوامل بازی نیز تهدید شود؛ وی پس از بارها تقاضا برای آرامش هواداران، توپ را از نقطه کرنر برداشت و به سوی رختکن رفت.
در جریان این مسابقه، مصوبه استفاده از درصدی از ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز نقض شد و تقریبا گنجایش استادیوم به طور کامل پر شده بود. طبق آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال چنانچه تماشاگران میزبان طبق گزارش ناظر مسابقه، به عنوان مقصران قطع مسابقه تشخیص داده شوند، نتیجه بازی ۳ بر صفر اعلام خواهد شد.
کاربران بسیاری به این اتفاق واکنش نشان می دهند و عنوان می کنند جای تاسف دارد که دو تیم نتوانند رقابت سالمی داشته باشند. برخی از کاربران عنوان می کنند احتمال اینکه افرادی که در زمین مسابقه و اطراف زمین و یا حتی از تماشاگران آسیب ببینند بسیار زیاد بود و این موضوع جای تامل و بررسی دارد که چرا هواداران یک تیم نتوانند خشم خود را کنترل کنند و به جای نفرت درگیر هیجان بازی باشند. گروهی از کاربران عنوان می کنند شهر تبریز به شهر علم و ادب و مهمان نوازی شهره است اما این اتفاق سبب خواهد شد بسیاری نظرشان درباره این شهر تغییر کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала