از بین بردن بوی بد عرق در تابستان +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Belga / Nicolas Maeterlinkافزایش تاثیر مهلک گرما بر انسان
افزایش تاثیر مهلک  گرما بر انسان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.05.2022
اشتراک
از بین بردن بوی بد عرق در فصل تابستان یکی از دغدغه های اصلی افراد است.
به گزارش اسپوتنیک، عرق کردن فرآیندی طبیعی در بدن با هدف خنک سازی است. ولی خب شرایطی ایده آل برای رشد باکتری ها را هم فراهم می کند و این باکتری ها هم باعث تولید اسیدهای چرب شده و در نتیجه بوی بدی را تولید می کنند.
برای از بین بردن بوی بد عرق و درمان بدبویی عرق، سم زدایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای این سم زدایی می توانید کارهایی را انجام داد:
برای از بین بردن بوی بد عرق و سم زدایی، سبزیجات سبز و برگدار حاوی فیبر همانند اسفناج، کلم و فلفل دلمه ای را در وعده های غذایی خود قرار دهید.
طبق تحقیقات بدست آمده چای سبز، سم زدای بسیار مفیدی است.
برای سم زدایی بدن پیاده روی و تنفس عمیق در هوای آزاد بسیار مطلوب است. چون اکسیژن می تواند باکتری های درون بدن را نابود کند.
دور شدن از از آلودگی، غذاهای پر ادویه، الکل، کافئین، روغن های اشباع، شکر و سیگار از راه های پیشگیری از بوی بد عرق و سم زدایی است.
روزانه ۳ تا ۴ لیتر آب بنوشید. چون آب قدرت سم زدایی دارد و آلودگی ها را پاک می کند.
برای از بین بردن بوی بد عرق و سم زدایی، حداقل روزی یک میوه حاوی ویتامین سی مصرف کنید. ویتامین سی در سم زدایی روده ها موثر است. پرتقال، لیمو، آناناس، هندوانه، انبه و توت فرنگی سرشار از ویتامین سی هستند و برای سلامتی شما نیز فواید زیادی دارند.
کاربران بسیاری عنوان می کنند درگیر این مسئله هستند که گاهی اوقات با پوشیدن لباس های رنگ روشن سعی می کنند تا مانع از دیدن شدن عرق روی لباسشان شوند. کاربرانی هم عنوان می کنند عرق کردن نشانه سالم بودن بدن است و این موضوع کاملا طبیعی است اما اگر فردی بیش از حد معمول عرق کند بهتر است به پزشک مراجعه کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала