واکنش سلبریتی‌ها به گرانی‌ها +ویدئو، عکس

© Sputnik / Siavash Sobhgahiدلار و تومان
دلار و تومان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.05.2022
اشتراک
بسیاری از هنرمندان به دنبال گرانی‌های اخیر در ایران به این موضوع واکنش نشان داه‌‌‌‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، مجید صالحی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدئویی از امین حیایی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: "این صحبت‌های امین جان حیایی عزیز برای چهار سال پیش است. اگر از همان چهار سال پیش، وجدان یک سری از این مسئولین که به فکر مردم بودند بیدار می‌شد، خدا وکیلی وضعیت ۵۰ درصد بهتر بود. موافقید یا نه؟ دم آن مسئولینی هم که به فکر مردم مهربان ایران‌زمین هستند و جلوی رانت و فساد و گرانی و… ایستادند گرم و در پناه حق باشند."
امین حیایی، هنرپیشه مطرح سینما و تلویزیون ایران در ویدئویی که مربوط به چهار سال پیش است و به دنبال موج جدید گرانی‌ها در ایران در فضای مجازی دست به دست می‌شود با بغض و خشم، ناراحتی خود را از گرانی‌ها و وضعیت معیشت مردم اعلام می‌کند.
شهاب حسینی نیز در پستی با هشتک نان به این موضوع اشاره کرد و نوشت: "از دری که فقر داخل شود، ایمان خارج می‌شود. بیش از چهار دهه است که توجه به حفظ ایمان مردم در راس تمام امور مملکت بوده؛ غافل از اینکه فقر، تنگ‌دستی و شرمساری سرپرستان خانواده در برابر سفره‌های هر روز بی‌رونق‌تر و چشمان منتظر و حسرت‌زده فرزندان، بسیار بیش از شیطان رجیم، هر روز ایمان مردم را به یغما می‌برد. آیا واقعا زمان پاسخگویی به صدای دردمند این مردمِ به قول خودتان همیشه در صحنه فرا نرسیده است؟"
داریوش فرضیایی مجری و برنامه ساز کودک و نوجوان که با نام عموپورنگ شناخته می‌شود نیز با انتشار ویدئویی از خود در صفحه اینستاگرامش نوشت: "برعکس ما که آرزو می‌کریم زود بزرگ بشیم، بچه‌های امروز اصلا دلشون نمی‌خواد بزرگ بشن، چون فهمیدن چه خبره." در این ویدئو عموپورنگ که در نقش یک کودک روی یک موتور نشسته به این سوال که آیا دوست دارد بزرگ شود این‌طور جواب می‌دهد: "نه، اصلا. بزرگ بشم که نتونم خونه بخرم؟ نتونم ماکارونی بخرم؟ نتونم گوشت بخرم؟ بچه‌هام گرسنه بمونن؟ حسرت به دل بمونم؟"
در این میان اما بازیگرانی نیز هستند که گویی رنج مردم از گرانی‌ها چندان اهمیتی برایشان ندارد و با این موضوع شوخی می‌کنند. اما واکنش هومن حاجی عبداللهی، بازیگر نقش رحمت در سریال پایتخت که به تازگی توئیتی درباره گرانی‌ها منتشر کرد مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است و بسیاری از این کاربران به شوخی این هنرمند با وضعیت سخت معیشتی مردم واکنش‌های تندی نشان می‌دهند. این بازیگر در واکنش به گران شدن ماکارونی نوشت: "ماکارونی بهانه‌اس. می‌خوان حواس‌ها رو از سس خرسی پرت کنن :))"
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала