هشدار شیوع احتمالی آبله میمون در اروپا

© AP Photo / Alvaro BarrientosПерсонал снимает защитную одежду в отделении больницы Сан-Хуан-де-Диос в Памплоне, на севере Испании
Персонал снимает защитную одежду в отделении больницы Сан-Хуан-де-Диос в Памплоне, на севере Испании - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.05.2022
اشتراک
مقامات بهداشتی اسپانیا پس از شناسایی ۲۳ نفر دارای علائم سازگار با آبله میمون، در خصوص این عفونت ویروسی هشدار دادند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از گاردین، وزارت بهداشت اسپانیا در پی شناسایی ۲۳ نفر دارای علائم سازگار با آبله میمون، هشدار داد که موارد مشکوک - همه در منطقه مادرید - هنوز تایید نشده‌اند. اما این وزارتخانه در عین حال تاکید کرد که یک هشدار سراسری "برای تضمین پاسخ سریع، هماهنگ و به موقع" صادر شده است.
اداره بهداشت منطقه‌ای مادرید اعلام داشت که موارد مشکوک مذکور توسط مرکز ملی میکروبیولوژی برای تشخیص قطعی آنالیز می‌شوند.
مدرنا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.02.2022
آمریکا واکسن ضد سرطان و آبله می‌سازد
در بیانیه‌ اداره بهداشت منطقه‌ای مادرید آمده است: به طور کلی، آبله میمون از طریق تنفسی منتقل می‌شود، اما ویژگی‌های ۲۳ مورد مشکوک به انتقال از طریق مخاط در طول روابط جنسی اشاره دارد. افراد درگیر حالشان خوب است و در خانه قرنطینه شده‌اند، اما در صورت نیاز به درمان در بیمارستان، تحت نظر قرار خواهند گرفت.
بر اساس گزارش آژانس امنیت بهداشتی انگلیس، دو مورد جدید آبله میمون در این کشور شناسایی شده است: یکی در لندن و دیگری در جنوب شرقی انگلیس؛ رخدادی که مجموع مبتلایان کشور را به ۹ نفر افزایش می‌دهد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، پس از اینکه اسپانیا و پرتغال بیش از ۴۰ مورد احتمالی و تایید شده را شناسایی کردند، کانادا هم گزارش داد که در حال بررسی بیش از ۱۲ مورد مشکوک به آبله میمون است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала