گزارش و تحلیل

رئیس شرکت "روس گیولوگیا"چشم انداز همکاری روسیه و ایران را ارزیابی کرد

© Sputnik / Shiva Abshenasپرچم ایران و روسیه
پرچم ایران و روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.05.2022
اشتراک
رئیس هیئت مدیره شرکت "روس گیولوگیا" و معاون وزیر توسعه اقتصادی فدراسیون روسیه در کفتگویی با خبرگزاری اسپوتنیک، چشم انداز همکاری با جمهوری اسلامی ایران را ارزیابی کرد.
سرگئی گورکوف، رئیس هیئت مدیره شرکت "روس گیولوگیا" و معاون وزیر توسعه اقتصادی فدراسیون روسیه در حاشیه سیزدهمین اجلاس بین المللی اقتصادی "روسیه - جهان اسلام: اجلاس کازان 2022"، در کفتگویی با اسپوتنیک، چشم انداز همکاری با جمهوری اسلامی ایران را ارزیابی کرد.
کدام پروژه ها می تواند در این حوزه مورد علاقه روسیه باشند:
ایران خود خدمات زمین‌شناسی بسیار خوب، کاملاً توسعه‌یافته و با صلاحیت‌های خوب دارد. علیرغم تحریم ها، آنها در سال های گذشته آن را به خوبی توسعه داده اند. مطمئناً چشم اندازهایی وجود دارد. اول دریای خزر است. این دریای مشترک ماست که بسیاری از کشورها در کنار هم زندگی می کنند و تفاهم نامه ای در مورد دریای خزر امضا شده است. در اینجا، این منطقه برای شرکت های روسی بسیار مهم و جالب است.
یکی از زمینه هایی که ما فعالانه در مورد آن بحث کردیم، جستجوی آب است. "روس گولوگیا" یکی از شرکت های منحصر به فرد در جستجوی آب شیرین در نقاط مختلف جهان است. ما یک تجربه نسبتا منحصر به فرد در به دست آوردن آب شیرین داریم. به عنوان مثال، ما آب شیرین را در زیر دریای آزوف کشف کردیم که در اصل غیرممکن تلقی می شد.
ایران از نظر انواع مواد معدنی، فلزات غیرآهنی بسیار غنی است. ما هم چنین توانایی هایی داریم. ایران با خدمت خوب خود حق دارد که از توانایی های خود استفاده کند. ما در تماس هستیم و در مورد پروژه ها گفتگو می کنیم. اما به عنوان مثال، در خصوص نفت و آب که در آنها فرصت‌های منحصر به فردی داریم، می‌تواند جالب باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала