تدارک عملیات تحریک‌آمیز دیگر توسط کی‌یف

© Sputnik / Natalia Seliverstovaوزارت دفاع روسیه در ناباوری به سخنان وزیر امور خارجه فرانسه، ژان-ایو لو دریان در مورد پیروزی روسیه بر داعش جواب داد.
وزارت دفاع روسیه در ناباوری به سخنان وزیر امور خارجه فرانسه، ژان-ایو لو دریان در مورد پیروزی روسیه بر داعش جواب داد. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.05.2022
اشتراک
رژیم کی‌یف در حال تدارک یک عملیات تحریک‌آمیز دیگر با "خمپاره های سرگردان" در منطقه سومسکایاست.
به گزارش اسپوتنیک، ژنرال میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز کنترل دفاع ملی فدراسیون روسیه، اعلام کرد که رژیم کی‌یف در حال تدارک یک عملیات تحریک‌آمیز دیگر با "خمپاره های سرگردان" در منطقه سومسکایاست تا پاسخ روسیه و هدف قرار گرفتن خانه های مسکونی را تحریک کند.
وی گفت: " بر اساس اطلاعات عملیاتی موثق موجود در ناحیه "بودای میانه در منطقه سومسکایا"، رژیم کی‌یف در حال تدارک یک تحریک ظالمانه دیگر با استفاده از خمپاره‌های به اصطلاح سرگردان است.
ستیزه جویان گردان های ملی گرا در حال برنامه ریزی برای گلوله باران قلمرو مرزی فدراسیون روسیه از محله هایی هستند که خانه های شخصی در آنجا قرار دارند تا آتشباری ساختمان های مسکونی با ساکنان محلی را از سوی روسیه تحریک کنند.
وزارت دفاع روسیه: سازمان های بین المللی جنایات کیف را نادیده می گیرند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2022
وزارت دفاع روسیه: سازمان های بین المللی جنایات کی یف را نادیده می گیرند
مقامات کی‌یف قصد دارند در آینده نزدیک از این اقدام صحنه‌سازی شده برای متهم کردن نظامیان روسی به گویا حملات بی‌رویه به غیرنظامیان که بدون دقت انجام می شوند استفاده کنند و به دنبال آن این خبر را در رسانه‌های اوکراینی و غربی و همچنین منابع اینترنتی بطور گسترده پوشش بدهند".
وی توجه را به این واقعیت جلب کرد که در طول عملیات ویژه نیروهای مسلح فدراسیون روسیه، بر خلاف تشکل های مسلح اوکراین، تمام نظامیان روسیه به شدت تمام نکات و موازین بشردوستانه بین المللی را رعایت می کنند، با مردم محلی منحصراً انسانی رفتار می کنند و به تأسیسات غیرنظامی حمله نمی کنند.
وی در پایان افزود: "اقدامات جنایتکارانه و تحریکات رژیم کی‌یف بار دیگر نشان دهنده نگرش غیرانسانی کی‌یف نسبت به سرنوشت شهروندان خود و بی توجهی کامل به هنجارها و اصول حقوق بشردوستانه بین المللی است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала