انتقادات به کاروان تیم ملی فوتبال ایران و سفر به کانادا +عکس

© AFP 2023 / Atta Kenare تیم ملی فوتبال ایران
 تیم ملی فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.05.2022
اشتراک
تعداد افراد اعزامی به کانادا در کاروان تیم ملی فوتبال ایران با انتقادات فراوانی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، اولین بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برای مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بامداد ۱۶ خردادماه مقابل تیم ملی کانادا در ورزشگاه BC Place ونکوور برگزار می‌شود. احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس و رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس با انتقاد از عملکرد فدراسیون فوتبال نوشت: "در حالی که تیم‌های راه یافته به جام جهانی قطر به دنبال بازی تدارکاتی در منطقه هستند، تیم ملی ایران به جای استفاده از فرصت همسایگی قطر برای میزبانی تیم‌ها و کسب درآمد، متاسفانه با هزینه بالا به کانادا می‌رود تا یکی، دوتا بازی تدارکاتی انجام دهد. وزیر ورزش باید پاسخگو باشد."
علاوه بر این، روزنامه کیهان نیز به انتقاد از کاروان عریض و طویل تیم ملی فوتبال در راه کانادا پرداخت و در این باره نوشت: "نخستین بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برای مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بامداد ۱۶ خردادماه مقابل تیم ملی کانادا در ورزشگاه BC Place ونکوور برگزار می‌شود. نگرانی‌ها زمانی بیشتر می‌شود که برخی منابع از ۸۰ نفره بودن این کاروان خبر می‌دهند و برخی نیز تعداد نفرات را بیشتر عنوان می‌کنند. با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور و هزینه‌ای که اعزام این تعداد همراه روی دست فوتبال می‌گذارد، برای وزرات ورزش و بخش شورای برون‌مرزی جای مسامحه و انفعال نمی‌ماند و آنها باید هر چه سریع‌تر تکلیف این سفر که برق شوق را در چشم برخی و ذوق مسافرت به دوردست‌ها در وجودشان‌انداخته است مشخص کنند. اینجا بار دیگر ثابت می‌شود صعود به جام جهانی در کنار تمام زیبایی‌هایش، برای یک عده دکان دو نبشی تلقی می‌شود تا کار خودشان را پیش ببرند و اهداف شخصی‌شان را دنبال کنند."
کاربران فضای مجازی نیز با استفاده از جملات کنایه آمیز عنوان می‌کنند بسیاری از این افراد برای دید و بازدید، جمعی برای پناهنده شدن و تعدادی هم برای اینکه دیده شوند و ظاهر ماجرا حفظ شود در کاروان اعزامی تیم ملی فوتبال ایران به کانادا حضور دارند. این کاربران با کنایه به روزنامه کیهان، عنوان می‌کنند این رسانه خبری از نسبت به بسیاری از موارد خبرساز در کشور بی تفاوت است و واکنش نشان نمی‌دهد و عجیب است که به این ماجرا واکنش نشان داده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала