پخش آهنگ بوشهری برای فوق ستاره ایرانی در جشن قهرمانی پورتو +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مهدی طارمی در جشن قهرمانی پورتو
مهدی طارمی در جشن قهرمانی پورتو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.05.2022
اشتراک
باشگاه پورتو پرتغال در جشن قهرمانی‌اش و هنگام ورود مهدی طارمی، آهنگ بوشهری پخش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مهدی طارمی، فوق ستاره ایرانی باشگاه پورتو این روز‌ها در اوج است. بهترین گلزن و پاسور این باشگاه پرتغالی به تازگی به همراه تیمش موفق به کسب عنوان قهرمانی شده و رکورد امتیازگیری در لیگ این کشور را هم شکسته‌اند.
مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو در عرض دو سال توانسته خودش را تبدیل به یکی از چهره‌های محبوب پورتو کند. این موضوع را می‌شود از تقاضا و درخواست برای داشتن پیراهن مهدی طارمی در بازی‌های این تیم هم به وضوح دید. البته پورتو هم برای مهدی سنگ تمام گذاشته و همواره از این بازیکن بوشهری نهایت حمایت کرده است. در تازه‌ترین اقدامی که باشگاه پورتو برای مهدی طارمی انجام داده این است که موسیقی زادگاه او یعنی بوشهر را برایش تداعی کرده است. طارمی هنگامی که قرار بود در مراسم جشن قهرمانی پورتو روی صحنه بیاید، با یک آهنگ بندری بدرقه شد.
تایمز اندونزی نیز از مهدی طارمی به‌ عنوان یکی از بزرگترین ستاره‌های آسیایی شاغل در اروپا یاد کرده و در گزارشی به مسیر پیشرفت او پرداخت. بسیاری از کاربران با پیام‌های تبریک فراوان این موفقیت را به مهدی طارمی و همه‌ی ایرانیانی که از دیدن موفقیت جوانانشان در سطح بین‌المللی خوشحال می‌شوند تبریک می‌گویند. کاربران عنوان می‌کنند مهدی طارمی، مایه افتخار و مباهات هر ایرانی‌ست و برای یک ملت هیچ چیزی بالاتر از این حس نیست، تلاشی که تمام مدیران کشورهای جهان در این راستا انجام می‌دهند گواه این موضوع است. بسیاری از کاربران ایرانی آرزوی سربلندی برای همه جوانان کشورشان در عرصه‌های بین‌المللی دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала