عملیات ضد تروریستی در شرق تاجیکستان

© Sputnik / Vitaliy Belousovسرباز ارتش تاجیکستان
سرباز ارتش تاجیکستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.05.2022
اشتراک
مرکز مطبوعاتی وزارت کشور تاجیکستان اعلام کرد ساختارهای نظامی این کشور در حال اجرای عملیات ضد تروریستی در ولایت خودمختار بدخشان کوهستانی در شرق تاجیکستان هستند.
به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه وزارت کشور تاجیکستان آمده است:" اعضای یک گروه جنایتکار سازمان یافته به منظور بی ثبات کردن اوضاع سیاسی-اجتماعی، به طور غیرقانونی بزرگراه بین المللی دوشنبه ـ کولما را در بخشی از شاهراه در شهرستان روشن در ولایت خودمختار بدخشان کوهستانی مستقیماً در خط مرزی دولتی مسدود کردند.
سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.05.2022
رزمایش‌ مشترک ایران و تاجیکستان
در همین راستا، به منظور تامین امنیت شهروندان، نظم عمومی و تردد بدون مانع خودروها در مسیر بزرگراه بین‌المللی دوشنبه – کولما ، عملیات ضد تروریستی توسط نیروهای انتظامی کشور در بخشی از جاده در شهرستان روشن آغاز شده است".
مرکز مطبوعاتی وزارت کشور تاجیکستان خاطرنشان می کند که جنایتکاران با حمایت سازمان های تروریستی بین المللی، سلاح و مهمات را در خارج از کشور دریافت کرده و مزدوران خارجی را برای انجام اقدامات تروریستی و سایر اقدامات تحریک آمیز جذب کردند.
در اطلاعیه وزارت کشور تاجیکستان اضافه می شود: "عملیات (جنایتکاران) عمداً علیه مبانی نظم مبتنی برقانون اساسی صورت گرفته است. گروه های جنایتکار سازمان یافته به خواسته های قانونی ماموران انتظامی مبنی بر تحویل سلاح و مهمات خود عمل نکرده و مقاومت مسلحانه نشان داده اند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала