گزارش صدا و سیما سوژه فعالان مجازی شد +ویدئو

© REUTERS / Reem Baeshenلغو تعطیلی اجباری فروشگاه ها هنگام اذان در عربستان سعودی
لغو تعطیلی اجباری فروشگاه ها هنگام اذان در عربستان سعودی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.05.2022
اشتراک
کاربران فراوانی به انتقاد از گزارش خرید مایحتاج زندگی برای یک ماه با یارانه معیشتی پرداختند.
به گزارش اسپوتنیک، در شب‌های گذشته، بخش خبری ۲۰:۳۰ از شبکه دوم سیما گزارشی در مورد طرح اقتصادی دولت پخش کرد که با حواشی مختلفی در فضای مجازی روبرو شده است. بسیاری از کاربران این سبک تهیه گزارش را عادی جلوه دادن شرایط و توهین به مردم می‌دانند.
در این گزارش مبلغ پرداختی یارانه‌ها برای یک خانواده چهار نفره که یک میلیون و دویست هزار تومان است بیشتر از خرید یک ماه این خانواده که تقریبا هشتصد هزار تومان شد، می‌شود و این موضوع محل اختلاف نظرات کاربران در شبکه‌های اجتماعی شده است.
غالب کاربران درباره این گزارش هم‌نظر هستند و عنوان می‌کنند گویا قصد دارند با این روش روی گرانی‌ها و تورم سرپوش بگذارند اما در حالی که مردم در این جامعه زندگی می‌کنند چگونه می‌شود این حقیقت را کتمان کرد؟! بسیاری از این کاربران عنوان می‌کنند این کار نمک پاشیدن به زخم مردم می‌باشد و بهتر است از این روش‌ها برای عادی جلوه دادن شرایط بسیار سخت زندگی در ایران استفاده نکنند.
کاربران با انتقاد از این خرید که سبد خرید یک خانواده چهار نفره برای یک ماه است عنوان می‌کنند آیا این خرید واقعا برای یک ماه کافی است؟ آیا این خانواده مهمان نخواهد داشت؟ هزینه خرید گوشت، مرغ و ماهی چه می‌شود؟ و سوالات بسیار دیگری که هر شخصی با تماشای این گزارش متوجه خواهد شد برای بسیاری از خانواده‌ها این خرید برای یک هفته و یا ده روز کافی است و نه بیشتر.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала