ارتش روسیه از خودروی جنگی "ترمیناتور" در اوکراین استفاده کرد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر خودروی رزمی پشتیبانی تانک ترمیناتور
خودروی رزمی پشتیبانی تانک ترمیناتور - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.05.2022
اشتراک
یک منبع آگاه اعلام کرد نیروهای مسلح روسیه از یک جوخه از خودروهای رزمی پشتیبانی تانک ترمیناتور در عملیات ویژه خود در اوکراین استفاده کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وی گفت: "در چارچوب نیروهای مسلح روسیه عملیات نظامی ویژه در اوکراین از جوخه خودروهای رزمی ترمیناتور استفاده کردند. آنها به همراه جوخه های تانک در انهدام مواضع آتش ، خودروهای زرهی و سیستم های موشکی ضد تانک اوکراینی ها مشارکت دارند." .
به گفته وی، استفاده از "ترمیناتورها" در عملیات ویژه در نهایت تاکتیک استفاده از این ماشین ها را شکل داده و جایگاه آنها را در گروه های زرهی مشخص می کند. وی افزود: تجربه عملیات نظامی در اوکراین نشان دهنده لزوم وجود چنین خودروهایی در واحدهای تانک برای افزایش پایداری رزمی آنهاست.
ترمیناتور - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.12.2020
ارزیابی تانک «ترمیناتور» توسط دفنس نیوز+ ویدئو
خودروی جنگی "ترمیناتور" قبلا در عملیات جنگی در سوریه استفاده شده است.
"ترمیناتورها" در سال 2018 در ارتش روسیه پفعال شدند. مجموعه تسلیحاتی این خودروی رزمی شامل دو توپ 30 میلی متری 2A42، چهار پرتاب کننده موشک های هدایت شونده 9M120-1 "آتاکا" با سیستم هدایت لیزری، دو نارنجک انداز AGS-17 و یک مسلسل تانک کلاشینکف ارتقا یافته 7.62 میلی متری است.
اولین قرارداد برای اتحویل "ترمیناتورها" به ارتش روسیه در جریان همایش علمی فنی "آرمیا 2017" ("Army-2017") امضا شد. تعداد دقیق آنها در ارتش روسیه اعلام نشده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала