پوتین امتناع اتحادیه اروپا از منابع انرژی روسیه را خودکشی اقتصادی خواند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین امتناع اتحادیه اروپا از منابع انرژی روسیه را خودکشی اقتصادی خواند
پوتین امتناع اتحادیه اروپا از منابع انرژی روسیه را خودکشی اقتصادی خواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.05.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین در نشستی درباره وضعیت بخش نفت گفت که اتحادیه اروپا با امتناع از منابع انرژی روسیه، دست به خودکشی اقتصادی زده است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که اروپا در دراز مدت در حال تبدیل شدن به منطقه ای با قیمت های بالا برای منابع انرژی است. در عین حال، غرب از اعتراف به این که تحریم‌ها بود که منجر به افزایش تورم شد، خودداری می‌کند و سعی می‌کند مقصر را در اطراف بیابد.
پوتین افزود: امروز می بینیم که کشورهای اروپایی به دلایل کاملاً سیاسی، به دلیل جاه طلبی های خود و تحت فشار حاکم آمریکایی، تحریم های بیشتری را بر بازارهای نفت و گاز اعمال می کنند... همراه با منابع انرژی روسیه، اروپا ضرر خواهد کرد. فرصت دستیابی به سایر مناطق جهان، افزایش فعالیت های اقتصادی. چنین خودکشی اقتصادی، البته یک امر داخلی کشورهای اروپایی است.
رئیس دولت ادامه داد: روسیه نیز باید عملگرایانه عمل کند و از منافع خود استفاده کند.
پوتین گفت: "دولت... هر کاری که به ما بستگی دارد انجام خواهد داد تا شرایطی را برای تغییر مدل‌های تجاری شرکت‌ها ایجاد کنیم - برای بهبود قابلیت‌های لجستیکی، ارائه یک سیستم پرداخت به ارزهای ملی".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала