خشونت‌های مرتبط با اسلحه در آمریکا بار دیگر قربانی گرفت +ویدئو

© Fotolia / mario beauregardکشته شدن چند نفر در نتیجه تیراندازی در ایالت کالیفرنیا آمریکا
کشته شدن چند نفر در نتیجه تیراندازی در ایالت کالیفرنیا آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.05.2022
اشتراک
تیراندازی مرگبار در کلیسایی در کالیفرنیا یک کشته و چهار مجروح برجای گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، تیراندازی روز یکشنبه در یک کلیسای پرسبیترینیسم، در ۷۰ کیلومتری لس‌آنجلس واقع در جنوب کالیفرنیا و منطقه‌ای که اکثریت ساکنان آن را افراد مسن تشکیل می‌دهند، یک کشته و چهار زخمی بر جای گذاشت. به گفته پلیس منطقه، تمامی قربانی‌ها تایوانی‌الاصل هستند. تیرانداز نیز مردی تقریبا شصت ساله و آسیایی است. نمازگزاران موفق شدند وی را متوقف کنند و تا آمدن پلیس او را بی‌حرکت نگه دارند. هنوز علت این حمله مشخص نیست.
دفتر کلانتر اورنج کانتی در توئیتر نوشت: "این تیراندازی ساعت یک و سی دقیقه بعدازظهر در یکی از کلیساهای شهر لاگونا وودز رخ داده و فرد مظنون نیز بازداشت شده است."
لاگونا وودز، در ابتدا به عنوان منطقه‌ای برای زندگی سالمندان ساخته و سپس به شهر تبدیل شد. بیش از ۸۰ درصد ساکنان این شهر ۱۸ هزار نفره که در ۸۰ کیلومتری جنوب شرق لس‌آنجلس واقع است، دست‌کم ۶۵ سال دارند. انگیزه فرد ضارب از این اقدام هنوز مشخص نیست. این رخداد تنها یک روز پس از آن به وقوع پیوست که جوان ۱۸ ساله‌ای در شهر بوفالوی ایالت نیویورک با شلیک‌های پیاپی در یک سوپرمارکت ۱۰ نفر را به قتل رساند. انگیزه متهم شهر بوفالو "نژادپرستانه" توصیف شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала