ترامپ خطاب به ماسک: فقط یک احمق می‌تواند توئیتر را با چنین مبلغی بخرد +عکس

© AFP 2023 / EMMANUEL DUNANDممنوعیت تبلیغات سیاسی در توئیتر
ممنوعیت تبلیغات سیاسی در توئیتر  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.05.2022
اشتراک
دونالد ترامپ از تصمیم اخیر ایلان ماسک مبنی بر خرید توییتر انتقاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک،‌ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در بیانیه‌ای عنوان داشت: "فقط یک آدم احمق می‌تواند توئیتر را به این مبلغ خریداری کند و ایلان ماسک، مدیرعامل میلیاردر شرکت تسلا آدم احمقی نیست. به علاوه، چگونه می‌تواند چنین معامله‌ای انجام شود وقتی که احتمالا او به طور غیرقانونی سهامش را خریداری کرده است؟"
ایلان ماسک در حال حاضر با شکایتی مواجه شده است؛ شکایتی که وی را به دلیل خرید سهام بیشتر با قیمت‌های پایین‌تر در این شبکه اجتماعی متهم می‌کند. همچنین، ادعا شده است که این میلیاردر سهام خود را تا قبل از اینکه آن را دو برابر کند و به بیش از ۹ درصد برساند، اعلام نکرده است. همین امر باعث شده تا موضوع خرید توئیتر از سوی ماسک فعلا متوقف شود.
هفته گذشته ایلان ماسک گفت که اگر نقشه‌اش برای خرید توئیتر طبق برنامه پیش برود، ممنوعیت دائمی حضور دونالد ترامپ در شبکه توئیتر را لغو خواهد کرد. ترامپ در واکنش به اظهارات ماسک گفت: "من به توئیتر باز نخواهم گشت. من در شبکه اجتماعی خودم (تروث سوشال) می‌مانم. معتقدم ایلان ماسک مرد موفقی است و می‌تواند در این مسیر پیشرفت کند اما من قصد بازگشت به توئیتر را ندارم."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала