تهدید آمریکا با "آرماگدون هسته‌ای"

© AFP 2023 / Robyn Beckچپ گرایان رادیکال پرچم آمریکا را در مقابل کاخ سفید آتش زدند + ویدئو
چپ گرایان رادیکال پرچم آمریکا را در مقابل کاخ سفید آتش زدند + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.05.2022
اشتراک
نویسنده آمریکایی "متفکر"، آمریکا را به دلیل ارسال تسلیحات به کیف با "آرماگدون هسته ای" تهدید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مفسر نشریه " The American Thinker"، جیمز پوپلار، نویسنده آمریکایی معتقد است ایالات متحده که بدون فکر بحران اوکراین را با ارسال سلاح به اوکراین تشدید می کند، ممکن است با "آرماگدون هسته ای" روبرو شود.
وی خاطرنشان کرد که "سیاست ساده و آشکار آمریکا در ارسال تسلیحات دفاعی به اوکراین" اکنون به یک تشدید خطرناک و سریع تبدیل شده است و ایالات متحده در تلاش برای تضعیف روسیه به هر قیمتی "در جاده لغزنده طولانی شدن عملیات جنگی" گام گذاشته است.
پوپلار گفت: "ما در مسیری خطرناک به سوی پیامدهای ناخواسته، که در میان آن ها ممکن است یک آرماگدون هسته ای باشد، پیش می رویم".
پیش از این گزارش شده بود که بسته کمکی جدید به اوکراین به مبلغ 40.1 میلیارد دلار در مجلس سنای آمریکا به تصویب رسید.
وزارت دفاع روسیه: سازمان های بین المللی جنایات کیف را نادیده می گیرند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2022
وزارت دفاع روسیه: سازمان های بین المللی جنایات کی یف را نادیده می گیرند
عملیات ویژه نظامی روسیه نتیجه سال ها تحریک غرب در اوکراین است. غرب سال‌ها عمدا حکومت نظامی را تحریک کرد تا در نتیجه این تحریکات و واکنش مسکو، یک تعطیلی بی پایان با تحریم‌ها آغاز کند. روسیه با اوکراین و مردم اوکراین در جنگ نیست. هدف اصلی جلوگیری از یک درگیری جهانی است که در حال آماده سازی است و در آن اوکراین نقش یک پایگاه نظامی برای حمله به فدراسیون روسیه تعیین شده است. مقامات کی یف 8 سال فرصت داشتند تا موضوع را در چارچوب تمامیت ارضی خود از طریق مذاکره حل کنند، اما اوضاع پیشرفت نکرد.
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
عملیات ویژه نظامی روسیه نتیجه سال ها تحریک غرب در اوکراین است. غرب سال‌ها عمدا حکومت نظامی را تحریک کرد تا در نتیجه این تحریکات و واکنش مسکو، یک تعطیلی بی پایان با تحریم‌ها آغاز کند. روسیه با اوکراین و مردم اوکراین در جنگ نیست. هدف اصلی جلوگیری از یک درگیری جهانی است که در حال آماده سازی است و در آن اوکراین نقش یک پایگاه نظامی برای حمله به فدراسیون روسیه تعیین شده است. مقامات کی یف 8 سال فرصت داشتند تا موضوع را در چارچوب تمامیت ارضی خود از طریق مذاکره حل کنند، اما اوضاع به جلو نرفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала