کاهش قیمت مرغ در مراکز عمده‌ فروشی

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام حداکثر قیمت مجاز مرغ در تهران
اعلام حداکثر قیمت مجاز مرغ در تهران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2022
اشتراک
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از کاهش قیمت مرغ در مراکز عمده‌ فروشی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از صداوسیما، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: با توجه به آنکه نرخ مصوب هر کیلو مرغ در عمده فروشی‌ها ۵۵ هزار تومان و ۵۰۰ تومان تعیین شده بود، امروز در سطح عمده فروشی‌ها و در میدان بهمن تهران هر کیلوگرم گوشت مرغ با قیمت ۳۷ تا ۳۹ هزار تومان رسید.
وی افزود: قیمت مرغ که امروز در میادین عمده فروشی به ۳۷ تا ۳۹ هزار تومان رسیده بود هم اکنون ۴۷ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود.
فصاحت بیان کرد: در مجموع امروز (یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت) حدود ۸۰۰ تن مرغ در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران عرضه شده است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: قیمت مرغ امروز به دلیل کاهش تقاضا نسبتاً کاهشی شدید بود.
مدیرعامل میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به پوشش مناسب صداوسیما در روزهای اخیر درباره تأمین تخم مرغ مورد نیاز مردم گفت: با پیگیری‌های انجام شده، بخش خصوصی تخم مرغ مورد نیاز را تأمین و روانه بازار کرد و هم اکنون بازار این کالا هم به تعادل نسبی رسیده است.
مرغ، تخم‌مرغ، روغن ، برنج و لبنیات  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2022
جزئیات کامل از قیمت مصوب مرغ، تخم‌مرغ، روغن و لبنیات + لیست جدید قیمت‌ها در ایران
وی افزود: تخم مرغ امروز به صورت عمده ۶۱ هزار تا ۶۵ هزار تومان توزیع و در خرده فروشی هم از ۶۰ هزار تا ۷۶ هزار تومان به مصرف کننده عرضه می‌شود.
فصاحت با بیان اینکه هم اکنون تخم مرغ در میادین با قیمت ۷۱ هزار تومان عرضه می‌شود، گفت: فردا هم روند کاهشی قیمت مرغ و تخم مرغ را در میادین اعمال خواهیم کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала