چگونه می توان خشم را کنترل کرد؟

© Photo / Pixabayخشم
خشم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2022
اشتراک
واقعیت مجازی فراگیر که بر آموزش مواجهه با خشم تمرکز دارد ممکن است به عنوان درمانی برای مدیریت خشم تأثیر مثبتی داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از " neurosciencenews"، واقعیت مجازی ممکن است یک راهبرد موثر برای کنترل خشم در افراد پرخاشگر باشد.
پژوهش جدیدی که در "دانشگاه یانسه"(Yonsei University) کره جنوبی انجام شده است، نشان می‌دهد که یک برنامه آموزشی کنترل خشم در واقعیت مجازی می‌تواند سطح خشم تحریک‌ شده را کاهش دهد.
وزارت خارجه آمریکا دفتر فضای مجازی و سیاست دیجیتالی راه اندازی کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2022
وزارت خارجه آمریکا دفتر فضای مجازی و سیاست دیجیتالی راه اندازی کرد
آموزش مواجهه با خشم شامل محیط های مجازی بود که برای برانگیختن خشم و همچنین راهنمایی تصویری آواتار برای تسهیل کنترل خشم طراحی شده بود. در برنامه آموزش ذهن آگاهی، شرکت کننده درگیر تنفس هدایت شده مبتنی بر ذهن آگاهی و مراقبه آرامش بود.
"جائه جین کیم"(Jae-Jin Kim)، پژوهشگر دانشگاه یانسه و همکارانش، ۶۰ شرکت‌ کننده مرد جوان را به دو گروه پرخاشگری زیاد و پرخاشگری کم تقسیم کردند. سپس، آنها را در معرض آموزش مواجهه با خشم و آموزش ذهن مبتنی بر واقعیت مجازی قرار دادند.
پژوهشگران نتیجه گرفتند که در آموزش مواجهه با خشم، بیان مدیریت‌شده، سطح خشم را در هر دو گروه پرخاشگری زیاد و پرخاشگری کم کاهش می‌دهد. در آموزش ذهن، مدیتیشن توانست سطح راحتی را در هر دو گروه افزایش دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала