تیراندازی مرگبار نژادپرستانه همراه با پخش زنده در آمریکا +عکس، ویدئو

© REUTERS / Emmanuel Foudrotتیراندازی افراد ناشناس نقابدار در فرانسه
تیراندازی افراد ناشناس نقابدار در فرانسه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2022
اشتراک
یک جوان ۱۸ ساله در محله‌ای در شهر بوفالو در ایالت نیویورک که ساکنانش اغلب سیاه‌پوست هستند اقدام به تیراندازی در فروشگاه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یک جوان ۱۸ ساله‌ی سفید پوست پس از آن که وارد سوپرمارکتی در شهر بوفالو - در شمال ایالت نیویورک - شد در حالی که اقدام خود را به صورت زنده در اینترنت پخش می‌کرد شروع به شلیک به سوی مشتریانی کرد که اکثرا سیاه‌پوست بودند.
پلیس آمریکا پس از وقوع تیراندازی مرگبار در روز شنبه در یک فروشگاه مواد غذایی در نیویورک و گمانه‌زنی‌ها و روایت‌های مختلف درباره آن، انگیزه این خشونت مسلحانه را نژادپرستانه و تعداد کشته شدگان را ۱۰ نفر اعلام کرد. به گفته پلیس، ضارب که تا دندان مسلح بوده و تجهیزات حرفه‌ای نظامی همراه داشته دستگیر شده است.
کاربرانی عنوان می‌کنند از دیدن ویدئوی این اتفاق وحشت زده شدند و حس بسیار بدی را تجربه کردند. این کاربران این اقدام را شبیه به بازی‌های کامپیوتری می‌دانند و عنوان می‌کنند رفتار این جوان ۱۸ ساله بدون شک تحت تاثیر چنین بازیی‌هایی بوده و بسیار عجیب است که یک جوان ۱۹ ساله چنین تجهیزات نظامی کاملی را در دست داشت. این کاربران ضمن محکوم کردن این اقدام، آن را یک حرکت نژادپرستانه می‌خوانند و از بیشتر شدن تبعیض نژادی، برخلاف تلاشی جهانی که در این رابطه می شود شکایت می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала