دیلی اکسپرس: حداقل ۳ نظامی بریتانیایی در آزوفستال هستند

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر دیلی اکسپرس: حداقل ۳ نظامی بریتانیایی در آزوفستال هستند
دیلی اکسپرس: حداقل ۳ نظامی بریتانیایی در آزوفستال هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.05.2022
اشتراک
روزنامه دیلی اکسپرس به نقل از یکی دیگر از سربازان سابق بریتانیا گزارش می دهد: حداقل سه نظامی سابق بریتانیایی در محدوده کارخانه فولاد آزوفستال در ماریوپل هستند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه دیلی اکسپرس، حداقل ۳ نظامی سابق بریتانیا در کارخانه آزوفستال گیر کرده اند.
این روزنامه به نقل از سخنان یک سرباز نوشت: هر سه نفر در کارخانه آهن در ارتش بریتانیا بودند. من می دانم که دو نفر در افغانستان بودند، اما آنها مانند من از شدت درگیری شگفت زده شدند.
به گفته این مزدور، آنها قبل از شروع عملیات ویژه روسیه به اوکراین رفته اند تا "به اوکراینی ها در شرق" بپیوندند. با این حال، همشهریان او به جنوب فرستاده شدند، جایی که آنها هنگ نئونازی آزوف تقویت شده؛ من با چند کانادایی بودم و چیزی از آنها (انگلیسی ها) نشنیدم تا اینکه در ماه مارس پیامی دریافت کردم مبنی بر اینکه آنها در یک کارخانه فولاد در ماریوپول هستند.
به گفته انگلیسی های گیر افتاده در آزوفستال، یکی دیگر از هموطنانشان با آنها در این کارخانه است، که او به شدت زخمی شده است. این انگلیسی از سال ۲۰۱۴ در شرق اوکراین می جنگد.
به گفته این روزنامه، به ستیزه جویان در کارخانه هشدار داده شده است که "خشاب را برای خود نگه دارند، زیرا هیچ کس نمی خواهد اسیر شود". جنگنده های هنگ آزوف در حال حاضر در کارخانه آزوفستال در ماریوپل مسدود شده اند. آنها بارها از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده کرده اند و مظنون به کشتن غیرنظامیان و شکنجه زندانیان هستند.
آزمایش موشک ضد بالستیک جدید در روسیه + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.05.2022
روسیه 123 منطقه تمرکز نیروهای مسلح اوکراین را توسط موشک نابود کرد
روسیه در ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف آن را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال توسط رژیم کی یف در معرض نسل کشی قرار گرفته اند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، از ۲۵ مارس نیروهای مسلح روسیه وظایف اصلی مرحله اول عملیات ویژه را انجام دادند - آنها پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش دادند. هدف اصلی در بخش نظامی روسیه آزادسازی دونباس بود.
در ۱۹ آوریل، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، آغاز مرحله بعدی عملیات ویژه را اعلام کرد. وُلناواخا یک مرکز منطقه‌ای مهم استراتژیک در جنوب دونتسک، و ماریوپل بزرگترین شهر در ساحل دریای آزوف، در جمهوری خلق دونتسک آزاد شده‌اند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، در جمهوری خلق لوهانسک، از ۲۵ مارس، ۹۳٪ از استان لوهانسک سابق، که مرزهای آن به عنوان جمهوری اعلام شده بود، آزاد شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала