خواست نمایندگان کنگره آمریکا برای فاش کردن اسرار درباره بشقاب پرنده ها

© Depositphotos.com / Mike_kievخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای فاش کردن اسرار درباره بشقاب پرنده ها
خواست نمایندگان کنگره آمریکا برای فاش کردن اسرار درباره بشقاب پرنده ها - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.05.2022
اشتراک
نمایندگان کنگره آمریکا می خواستند تا یکی از بزرگترین اسرار درباره بشقاب پرنده ها را در جلسه استماع فاش کنند.
به گزارش اسپوتنیک، کنگره ایالات متحده برای کشف "یکی از بزرگترین رازها" جلسه استماع عمومی در مورد یوفوها برگزار می کند.
نمایندگان کنگره ایالات متحده خواستند "یکی از بزرگترین اسرار زمان ما" را فاش کنند، به همین دلیل، در 17 می، برای اولین بار در چندین دهه، جلسات استماع علنی در مورد موارد ظاهر شدن اشیاء پرنده ناشناس (UFO) برگزار می شود.
آدام شیف، نماینده دموکرات کالیفرنیا، رئیس کمیته منتخب اطلاعاتی مجلس نمایندگان، گفت که مردم هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد پدیده های هوایی ناشناس و خطرات احتمالی امنیت ملی دارند.
جلسات استماع در یکی از کمیته های فرعی متخصص در ضد جاسوسی، مبارزه با تروریسم و ​​تکثیر سلاح های کشتار جمعی برگزار خواهد شد. سخنرانان رونالد مالتری معاون وزیر دفاع در امور اطلاعات و معاون مدیر اطلاعات نیروی دریایی اسکات بری خواهند بود.
پنتاگون تیم ردیابی بشقاب پرنده را دوباره سازماندهی کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.11.2021
پنتاگون تیم ردیابی بشقاب پرنده را دوباره سازماندهی کرد
آدام شیف تاکید کرد که باید شفافیت کامل در مورد موضوع مشاهده بشقاب پرنده وجود داشته باشد، اطلاعات و مقامات فدرال ایالات متحده باید نقش کلیدی در حصول اطمینان از ارائه گزارش ها در نور مناسب و تجزیه و تحلیل مناسب ایفا کنند.
هدف از این جلسات این است که به مردم این فرصت را بدهد تا درباره یکی از بزرگترین اسرار دوران مدرن مستقیماً از متخصصان این حوزه و رهبران جامعه اطلاعاتی اطلاعات کسب کنند و دور باطل پنهان کاری و گمانه زنی بیش از حد را بشکنند.
آندره کارسون، رئیس کمیته فرعی، خاطرنشان کرد که ارائه‌های مالتری و بری "هرآنچه را که باید بدانید" در مورد حوادث بشقاب پرنده را می‌داند. وی افزود: مقامات ایالات متحده باید به طور جدی همه این موارد را ارزیابی و به آنها پاسخ دهند، به ویژه مواردی که به طور کامل درک نشده اند.
پس از جلسات استماع علنی در کنگره، یک جلسه غیرعلنی برگزار می شود که در آن مقامات می توانند بدون خطر افشای اطلاعات طبقه بندی شده صحبت کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала