نیروی دریایی سپاه یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق را در خلیج فارس توقیف کرد

© Photo / IRNAنیروی دریایی سپاه یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق را توقیف کرد
نیروی دریایی سپاه یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق را توقیف کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.05.2022
اشتراک
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ایران از توقیف یک فروند شناور حامل ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی بیان داشت: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب بندرلنگه، رزمندگان منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پس از شناسایی یک فروند شناور لنج حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.
وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این شناور بیش از ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است و ۴ خدمه آن نیز پس از دستگیری، جهت تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می‌برند.
یک کوسه پنج میلیون ساله در مکزیک از توی آب بالا آمد (+عکس) - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2022
کشف محموله بزرگ قاچاق "باله کوسه ماهی" در آب های جزیره کیش +ویدئو
قهرمانی با بیان اینکه مرتکبان قاچاق سازمان یافته سوخت علاوه بر جریمه نقدی و مجازات حبس به ضبط اموال ناشی از جرم نیز محکوم می‌شوند، گفت: در راستای اجرای ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا، شناورهای دخیل در امر قاچاق نیز به نفع دولت ضبط خواهند شد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: اقدامات مجرمانه قاچاقچیان سوخت از زیر چتر امنیتی دستگاه قضایی و ضابطین مخفی نخواهد ماند و مجازات مرتکبان چنین جرایمی قاطع و بدون اغماض خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала