نظامیان انگلیسی به رهبری عملیات نیروهای مسلح اوکراین ادامه می دهند

© Sputnik / Viktor Antonyuk /  مراجعه به بانک تصاویر Военные Народной милиции ЛНР ведут огонь по позициям ВСУ в направлении Лисичанска в Луганской области
Военные Народной милиции ЛНР ведут огонь по позициям ВСУ в направлении Лисичанска в Луганской области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.05.2022
اشتراک
نظامیان روسیه به نقل از منابع خود در ارتش اوکراین اعلام کردند افسران ذخیره فعال انگلیسی که به صورت مخفی کار می کنند هنوز به طور منظم در مدیریت ارتش اوکراین در خط مقدم و همچنین هماهنگی اقدامات شاخه های مختلف ارتش این کشور با استفاده از اطلاعات ناتو شرکت دارند.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از نظامیان روسیه گفت:"از آغاز عملیات ویژه ما، افسران انگلیسی به طور مداوم در نزدیکی خط مقدم کار می کنند، از پست های فرماندهی اوکراین در خطرناک ترین جهات بازدید می کنند، اقدامات فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین را تنظیم می کنند. به عنوان مثال، درشهر زاپاروژنیا از اواخر آوریل تا 6 مه، این افسران دائما از یک پست فرماندهی به پست دیگر، نه چندان دور از خط مقدم، از زاگرادوفکا، در محل گردان شماره 60 پیاده نظام جداگانه ذخیره فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین، به الکساندروفکا نقل مکان کردند".
به گفته وی، انگلیسی ها علاوه بر کنترل مستقیم نیروهای اوکراینی، هماهنگی اقدامات نیروهای مسلح نیروهای مسلح اوکراین، "از همه ابزارهای شناسایی ناتو استفاده می کنند و به سرعت به ورودی های آن پاسخ می دهند." این منبع تاکید کرد که این امر به آنها کمک کرد تا با استفاده از گروه های تاکتیکی گردانی در مناطق جداگانه، دفاع را در مناطق اصلی سازماندهی کنند.
یکی از کارمندان ساختارهای نظامی روسیه همچنین گفت: یکی از نتایج رسمی فعالیت کار گروه افسران انگلیسی، تهیه نقشه هایی از وضعیت عملیاتی در جبهه اوکراین برای توزیع عمومی زیر "سقف" مؤسسه آمریکایی مطالعه جنگ (ISW)، مستقر در واشنگتن است.
روسیه 24 فوریه عملیات ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال توسط رژیم کی یف در معرض نسل کشی قرار گرفته اند." به گفته وی، برای این منظور، غیرنظامی کردن و نازی زدایی اوکراین برنامه ریزی شده است.
به گفته وزارت دفاع روسیه ، از 25 مارس، نیروهای مسلح اجرای وظایف اصلی مرحله اول عملیات خودرا به پایان رسانده و پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش دادند. وزارت دفاع روسیه هدف اصلی عملیات ویژه را آزادسازی منطقه دونباس اعلام کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала