بهترین نوشیدنی ها برای کاهش وزن معرفی شدند

© AFP 2023 / Ed Jonesبهترین نوشیدنی ها برای کاهش وزن معرفی شدند
بهترین نوشیدنی ها برای کاهش وزن معرفی شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2022
اشتراک
مایکل موزلی، متخصص تغذیه، اهمیت رعایت قواعد صحیح نوشیدن در طول رژیم غذایی را به کسانی که در حال کاهش وزن هستند یادآور شده و بهترین نوشیدنی ها را برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند نام برد. این مطلب را روزنامه دیلی اکسپرس منتشر کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، این متخصص گفت برای کاهش وزن نباید نوشیدن آب را فراموش کرد تا از کم آبی بدن از جمله در حین تمرینات ورزشی جلوگیری شود. او نوشیدن مایعات بیشتررا برای کسانی که بیشتر حرکت می کنند توصیه می کند تا تعادل بهینه آب و نمک حفظ شود . موزلی برای تنوع بخشیدن به طعم، توصیه می کند که لیمو، لیموترش یا زنجبیل را به آب اضافه کنید.
اشتباه اصلی طی کاهش وزن چیست؟
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.04.2022
اشتباه اصلی طی کاهش وزن چیست؟
او خاطرنشان می کند که کاهش وزن می تواند قهوه و چای سیاه را به دلیل محتوای کم کالری در رژیم غذایی شامل شود. با این حال،این متخصص تغذیه نسبت به نوشیدن بیش از دو فنجان قهوه در روز هشدار می دهد. به کسانی که قهوه یا چای را با شیر دوست دارند، توصیه می‌کند در میان وعده یک فنجان از این نوشیدنی را بنوشند و شیر کم‌چرب را انتخاب کنند.
آب معدنی به گفته این متخصص یکی دیگر از نوشیدنی های خوب برای کاهش وزن است. احساس سیری را تقویت می کند و از پرخوری جلوگیری می کند.
موزلی توصیه می کند که از مصرف نوشابه های رژیمی شیرین خودداری کنید. او می‌گوید با وجود محتوای کم کالری، این نوشابه ها از شیرین‌کننده‌ها استفاده می‌کنند که می‌تواند باعث اعتیاد به شیرینی‌ها شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала