یارانه واریزی اخیر چه موقع قابل برداشت خواهد بود؟

© Photo / IRNAبانک برتر ایران معرفی شد
بانک برتر ایران معرفی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2022
اشتراک
میرکاظمی: الآن امکان برداشت نیست، چون هنوز کالا با ارز 4200 تومانی در جامعه توزیع می‌شود تا زیرساخت‌ها فراهم شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه ایران، گفت: یارانه دو ماه علی‌الحساب واریز شد که به جز موضوع دارو و نان است و به محض شروع طرح، این یارانه آزاد می‌شود.
وی افزود: الان امکان برداشت نیست، چون هنوز کالا با ارز 4200 تومانی در جامعه توزیع می‌شود تا زیرساخت‌ها فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: یارانه ماه اول آزاد می‌شود و ماه بعد، نوبت دوم آزاد می‌شود که مردم بتوانند مایحتاج خود را خریداری کنند.
میرکاظمی گفت: در پاسخ به این پرسش که مبلغ واریزی جدا از مبلغ یارانه‌ای است که دریافت می‌کردند یا تجمیع شده است؟ گفت: تجمیع شد، در قانون "بند ب تبصره 14" مشخص شد که وزارت رفاه بایستی این پالایش را در درگاه انجام دهد و دهک‌های بالا را شناسایی کند و افراد جدیدی که مستحق هستند ثبت نام کند، چون در مقاطع مختلف پرداخت‌هایی صورت می‌گرفت، این موارد تجمیع شد و به صورت یکسان پرداخت می‌شود، البته این ماه پرداخت 45 هزار تومانی را دهم اردیبهشت داشتیم و این 300 - 400 هزار تومان مازاد آن شد و این ماه استثنائاً این اتفاق افتاده است.
وی افزود: در دولت قبل به منظور مقابله با کرونا هر فرد با تقاضای خود وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی دریافت کرد که بانک‌ها 36 قسط این وام را به طور اتوماتیک کم می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала