حمله سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌ها در شمال عراق + ویدئو

© Photo / IRNAحمله سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌ها در شمال عراق
حمله سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌ها در شمال عراق  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2022
اشتراک
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواضع تروریست‌ها در شمال عراق را هدف قرار داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، پایگاه‌ها و مقرهای تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق هدف حملات رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه قرار گرفت و منهدم شدند.
در جریان این حمله در صبح امروز، سپاه با حملات توپخانه‌ای و پهپادی مواضع گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق را درهم کوبید.
سردار سرتیپ دوم پاسدار سپاه رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2022
سخنگوی سپاه : اگر عراق مقر اسرائیلی‌ها را جمع نکند، دوباره پاسخ خواهیم داد
همچنین قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی شرارت‌های اخیر گروهک‌های تروریستی وابسته به استکبار جهانی در اعزام تیم های تروریستی برای نفوذ و انجام عملیات های ضدامنیتی و خرابکارانه در خاک کشورمان،با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی دقیق، یک تیم مسلح تروریستی، در تور اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه قرار گرفت و تمامی اعضای این تیم تروریستی ۵ نفره در شهرستان بانه دستگیر شدند.
بنابراین گزارش درپی اعترافات اعضای این تیم تروریستی به اهداف و نیات خرابکارانه و شوم خود علیه ایران اسلامی، از صبح امروز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه پایگاه‌ها و مقرهای تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق هدف حملات رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه قرار گرفت و منهدم شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала