واکنش تند پولاد کیمیایی و پدرش به مصاحبه جنجالی گوگوش +ویدئو

© Photo / IRNAمسعود کیمیایی، کارگردان سینمای ایران
مسعود کیمیایی، کارگردان سینمای ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2022
اشتراک
صحبت های جنجالی گوگوش ، واکنش مسعود کیمیایی و پسرش پولاد کیمیایی را به دنبال داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، فائقه آتشین ملقب به گوگوش، خواننده ی زن مشهور پیش از انقلاب، در مصاحبه ای مفصل با هما سرشار که چند روز قبل از شبکه من و تو پخش شد، به صحبت درباره ی خود و زندگی اش پرداخت. در بخشی از این مصاحبه به زندگی خصوصی گوگوش از جمله ازدواجش با مسعود کیمیایی، کارگردان سرشناس سینمای ایران نیز پرداخته شد. صحبت های گوگوش درباره ی کیمیایی، همسر مرحوم او گیتی پاشایی و پسرشان پولاد کیمیایی، واکنش این پدر و پسر مشهور را در پی داشته است.
پس از انتشار مصاحبه ی گوگوش، پولاد کیمیایی ابتدا عکسی از خودش در کودکی در کنار مادرش گیتی پاشایی و گوگوش در ایران پس از انقلاب، به عنوان سند دوستی آن ها در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت در سالگرد فوت مادرش از سر مزار او پیامی منتشر و در آن پس از سال ها ناگفته هایی را بیان خواهد کرد.
او در این پست نوشت: "(عکس دوستی مادرم با گوگوش) یه مثالی هست که میگه مجرم به صحنه جرم برمیگردد. فردا سالگرد فوت مادرم (گیتی پاشایی تهرانی) است. از سر خاکش پیامی خواهم فرستاد. وقت آن رسید تا در صندوق دل باز شود و خیلی ناگفته ها گفته شود. میگن دست به مهره بازیه!"
او به حرف خود عمل کرد و با انتشار ویدئویی از سر مزار مادرش از شبکه من و تو خواست با او نیز مصاحبه ای داشته باشند تا پاسخ صحبت های گوگوش را دهد.
او در این ویدئو گفت: "من از خانم هما سرشار و تلویزیون من و تو می‌ خواهم که حق من را برای دفاع از طرف گیتی پاشایی برای باز کردن حقایق محفوظ بدارند و آن چیزی که در طول این ۸ سال بر من گذشت و نامادری‌ ای که دیدم و چرا مجبور شدم برگردم و چرا برگشتیم و چراهای دیگر را پاسخ دهم. آیا ما از کنسرت‌ های گوگوش پول دزدیدیم؟! جواب خواهم داد. جواب خواهم داد که چه اتفاقی بر ما گذشت. فقط کمی صبر و می‌ خواهم که در جایی بی‌ طرف و بدون یک کلمه سانسور این اتفاق بیفتد و حقایق گفته شود و خانم هما سرشار موضوع را وسط حرف من منحرف نکند. مردم ببینند. یک ماه فرصت می‌ دهم که این اتفاق بیفتد و در غیر این صورت با تلویزیون دیگری گفتگو خواهم کرد و برملا خواهم کرد و پدرم هم باید جوابگوی همه ی این سؤالات باشد. حرف‌های بسیار زشتی علیه او زده شد، خودش خواهد گفت."
پولاد کیمیایی همچنین در این پست نوشت: "۱۷ اردیبهشت سالروز مرگ مادرم که از سرطان درگذشت ولی واقعیت اینه که کشته شد از شکست روحی. ولی زمانی این رسیده چهره واقعی کسی دیده شه که ستاره است، که شما ساختیدش، با آهنگش هاش خاطره دارین ولی این دلیل چشم بستن نیست بر واقعیت. همه چیز خواهم گفت. فقط به خاطر مادرم همین. اگر با من مصاحبه نکنن نشان از دروغ کلیه مجموعه آنها است. بت ها رو باید شکست!"
همچنین پس از انتشار مصاحبه ی جنجالی گوگوش، حسین لامعی، منتقد سینما مدعی شد با مسعود کیمیایی درباره ی این گفتگو صحبت کرده است.
او در یک استوری اینستاگرامی درباره ی واکنش مسعود کیمیایی به صحبت های گوگوش نوشت: "با مسعود خان کیمیایی حرف زدم… مفصل… پاهایشان را عمل کرده اند و نمی توانند راحت راه بروند… خسته تر از همیشه… مصاحبه ی دیشب گوگوش را هم دیده بود و همین غمگین ترش می کرد… حرف هایی زد که قابل گفتن نیست… فقط تهش گفت عزیرم من وقاحت بلد نیستم؛ بلد نیستم آدم ها را به لجن بکشم؛ بلد نیستم جواب این همه بی معرفتی را بدهم… وگرنه این حال و روزم نبود… ."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала