یک میان وعده غذایی ناسالم که می تواند مفید باشد

© Sputnik / Alexey Vitvitskyیک میان وعده غذایی ناسالم که می تواند مفید باشد
یک میان وعده غذایی ناسالم که می تواند مفید باشد   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2022
اشتراک
اگرچه برخی غذاها مانند سوسیس در میان مردم به عنوان یک غذای ناسالم معرفی می شود، اما سوسیس خوب و با کیفیتی در بازار وجود دارد که مثلاً حاوی گوشت بوقلمون، گوشت گاو، شیر و ادویه است و یک میان وعده خوب و سالم است.
به گزارش اسپوتنیک، مارگاریتا ارزومانیان، متخصص تغذیه در روسیه در گزارشی می نویسد که یک میان وعده خوراکی می تواند سریع و مفید باشد. ما عادت داریم غذاهای خاصی را که در واقع مواد غذایی باکیفیت و سالم هستند را مضر بدانیم.
هر یک از ما این فرصت را داریم که میان وعده سالم، خوشمزه و در عین حال سریع را برای خود تهیه کنیم. با ترکیب مناسب محصولات، حتی یک ساندویچ سوسیس که یک غذای مضر محسوب می شود، می تواند به یک میان وعده خوب تبدیل شود.
بر اساس آنچه برای سلامتی ما مفید است، بهترین گزینه میان‌وعده‌ای است که مثلاً حاوی غلات کامل، میوه‌ها، سبزیجات، آجیل، حبوبات، توت‌ها باشد. سریع‌ترین و بهترین میان‌وعده مصرف نان با آرد غلات کامل و ماست است. آجیل و انواع توت ها را به میان وعده های خود اضافه کنید. اگر گوشت، مرغ یا ماهی ، نان با غلات کامل، آرد پوست کنده که حاوی مقدار باقیمانده فیبر است مصرف کنیم، این ساندویچ می تواند میان وعده خوبی باشد. گوجه فرنگی یا کاهو را نیز به ساندویچ کوچک خود اضافه کنید.
کشف سلول کشنده سرطان در بدن انسان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2016
جهش ژنی یکی از علت‌های بروز سرطان/ لزوم جمع‌آوری سوسیس و کالباس از سفره غذای مردم
این پزشک افزود: برخی از غذاها به طور غیرمنصفانه در میان مردم، ناسالم در نظر گرفته می شوند، اگرچه در واقع می توانند به عنوان یک میان وعده کاملاً سالم و مغذی استفاده شوند. این برای مثال این سخن، در مورد سوسیس صدق می کند.
سوسیس خوب و با کیفیتی در بازار وجود دارد که مثلاً حاوی گوشت بوقلمون، گوشت گاو، شیر و ادویه است و هیچ چیز اضافی ندارد. این سوسیس ها ماندگاری کوتاهی دارند و این یک میان وعده خوب و سالم است. باید به ترکیب آن نگاه کنیم، زیرا غذاهای سالم زیادی وجود دارد که قبلا آنها را کاملاً ناسالم می دانستیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала