وضع ممنوعیت‌های جدید برای زنان در آرایشگاه‌های مشهد +عکس

© REUTERS / Rula RouhanaПроцесс вживления микрочипа с личными данными в ноготь клиентки салона красоты Lanour Beauty Lounge в Дубае, ОАЭ
Процесс вживления микрочипа с личными данными в ноготь клиентки салона красоты Lanour Beauty Lounge в Дубае, ОАЭ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2022
اشتراک
کاربران به ممنوعیت‌های وضع شده در سالن‌های زیبایی مشهد واکنش‌های تندی نشان می‌دهند.
به گزارش اسپوتنیک، در پی انتشار ابلاغیه‌ای منتسب به اتحادیه آرایشگران در مشهد مبنی بر ممنوعیت کاشت ناخن، برگزاری کارگاه آموزشی، اپیلاسیون مرحمه، تتو نقاط محرمه، پوشش نامتعارف در محل کار، پخش موسیقی غیرمجاز، کاشت ناخن، کاشتن مژه، پیرسینگ، بوتاکس، تزریق ژل و مجموعه‌ای از فعالیت‌های دیگر، این موضوع در روزهای اخیر در فضای مجازی سر و صدای زیادی کرده است و انتقادات تندی به آن وارد شده است.
برخی از رسانه‌های خبری ایران به نقل از منبع آگاه ضمن تایید صحت این ابلاغیه، می‌نویسند دلیل ممنوع شدن اپیلاسیون نقاط محرمه در آرایشگاه‌های زنانه، گناه کبیره خواندن آن است و به همین گفته شده که نباید خانم‌ها این کار را انجام دهند. و علت ممنوعیت انجام برخی از کارهای زیبایی نظیر کاشت ناخن را مسائل شرعی عنوان کرده‌اند.
کاربران عنوان می‌کنند که این موضوع تازگی ندارد و پیش‌تر در سال ۹۶ هم اعظم حسنی، رئیس اتحادیه بانوان آرایشگر مشهد هم از ممنوعیت کاشت مژه و ناخن در آرایشگاه‌های زنانه خبر داده بود. بسیاری از کاربران معتقدند چرا باید این خدمات زیبایی ممنوع شود؟ و آیا اگر کسی بخواهد به ظاهر خود برسد باید از شهر مشهد بیرون رود؟ این کاربران معتقدند گناه کبیره و مسائل شرعی دلیل توجیه کننده‌ای برای ممنوع کردن خدمات زیبایی و حتی دلخوشی‌های بانوان و کارهایی که احساس خوبی به زنان می‌دهد نمی‌باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала