جنجال بر سر زندگی خصوصی گوگوش و مسعود کیمیایی +ویدئو

© Photo / IRNAکیهان: گوگوش و بهروز وثوقی "اهالی سینما" نیستند، کاباره‌ای‌اند!
کیهان: گوگوش و بهروز وثوقی اهالی سینما نیستند، کاباره‌ای‌اند!  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2022
اشتراک
گوگوش بعد از ۲۱ سال از ناگفته‌هایی از زندگی اش گفت که حواشی زیادی به دنبال داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، گوگوش، خواننده زن ایرانی مقیم لس آنجلس، به تازگی در گفت و گویی با هما سرشار که چند روز گذشته از شبکه منو تو پخش شد برای اولین بار اسراری از زندگی شخصی خود فاش کرد، اسراری که تا کنون از آنها در هیچ نشست و مصاحبه ای سخن نگفته بود. وی در این مصاحبه به شایعاتی که از سالیان دور درباره ی رابطه اش با مسعود کیمیایی وجود داشت پاسخ داد.
در گذشته شایعه شده بود گوگوش و گیتی پاشایی با یکدیگر دوست بودند اما گوگوش به دوست خود خیانت کرد و با همسر او وارد رابطه شد. گیتی پاشایی، خواننده ی مشهور پیش از انقلاب که همسر مسعود کیمیایی بود، در سال ۷۴ در سن ۵۴ سالگی بر اثر سرطان درگذشت. بعد از فوت وی، مسعود کیمیایی در سال ۷۶ با گوگوش ازدواج کرد و آن ها در سال ۸۲ از یکدیگر جدا شدند. حالا اما گوگوش در مصاحبه ی جدید خود ضمن تشریح نحوه ی آشنایی اش با مسعود کیمیایی، داشتن رابطه ی دوستی با گیتی پاشایی را تکذیب کرد اما گفت پاشایی خود پیش از مرگ، همسر و پسرش را به دست او سپرد. گوگوش گفت رابطه ی صمیمانه‌ ای با گیتی پاشایی نداشت و بعد از بازگشت او از آلمان به خانه‌ اش دعوت شد و حتی آدرس خانه‌ اش را هم بلد نبود.
همان شب بعد از گپ زدن با گیتی پاشایی، مسعود کیمیایی به خانه آمد و خیلی صمیمی‌ تر از همیشه با او رفتار کرد. نیمه‌ شب گیتی پاشایی از کیمیایی خواست تا گوگوش را به خانه‌ اش برساند. کیمیایی در راه از او پرسید که آیا فیلم‌ های بعد از انقلابش را دیده است یا نه. گوگوش گفت که از فردای آن روز کیمیایی مدام به او سر می‌ زد و برایش فیلم می‌ برد. این مسأله مصادف شد با سفر گیتی پاشایی به آلمان. گوگوش گفت که پاشایی موقع خداحافظی به او گفت مواظب مسعود باشد و همدیگر را تنها نگذارند. در ادامه هم توضیح داد که چند روز بعد از رفتن پاشایی، کیمیایی از او خواست که همراهش به خانه ی فریبرز لاچینی برود و آنجا بعد از مدت‌ ها موفق شد پشت میکروفن برود و بخواند. این تجربه آنقدر برایش خوشایند بود که ارزش کیمیایی را پیش او بیشتر کرد و رابطه‌ اش با او صمیمی‌تر شد. گوگوش گفت وقتی پاشایی به ایران برگشت حالش بسیار بد بود و حتی کیمیایی ماشین او را برای اینکه بتواند اکسیژن و سایر وسایل درمانی پاشایی را به خانه ببرد قرض گرفته بود.
چند روز بعد هم پاشایی وصیتش را گفت و فوت کرد. همان روزی که پاشایی از دنیا رفت، کیمیایی دست پولاد را گرفت و به خانه ی گوگوش برد و از آن به بعد با هم زندگی کردند.
گوگوش همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش از نقش مسعود کیمیایی در اعتیاد دوباره اش به تریاک گفت. او گفت اولین بار در ایران بعد از جدایی از همسر سومش، همایون مصداقی تریاک را کنار گذاشت. با این حال بعد از آشنایی و ازدواج با مسعود کیمیایی دوباره ناخواسته به سمت تریاک رفت و فقط برای آنکه پای منقل کیمیایی باشد، بار دیگر گرفتار اعتیاد شد. گوگوش همچنین در بخش هایی از مصاحبه ی خود اتهاماتی را به طور غیر مستقیم به مسعود کیمیایی و پسرش وارد کرد و گفت بعد از خروج از ایران، چندین کنسرت اجرا کرد که پول های آن هرگز به دستش نرسید و همچنین گفت در تهران تابلوهای هنری ارزشمندی دارد که بارها خواسته آن ها را برایش ارسال کنند اما این اتفاق رخ نداده است. این خواننده سرشناس همچنین گفت پس از مهاجرتش به آمریکا، مسعود کیمیایی او را بدون پشتیبان در غربت رها کرد و به همراه پسرش پولاد به ایران بازگشت. او گفت پولاد می خواست به ایران بازگردد به همین دلیل مسعود کیمیایی هم با او رفت. گوگوش البته پولاد را بهانه می دانست و گفت در نهایت پس از گذشت دو سال از بازگشت مسعود کیمیایی به ایران، از آمریکا به طور غیابی از وی جدا شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала