واکنش پلیس به ویدئوی درگیری میان یک زن و ماموران +عکس، ویدئو

© AP Photo / Ebrahim Norooziتیراندازی به مأموران پلیس در ایران
تیراندازی به مأموران پلیس در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.05.2022
اشتراک
انتشار ویدئوی درگیری میان ماموران و یک زن مقابل خودروی پلیس در فضای مجازی با انتقاد کاربران همراه شده است.
انتشار ویدئوی درگیری میان ماموران و یک زن مقابل خودروی پلیس در فضای مجازی با انتقاد کاربران همراه شده است. به گزارش اسپوتنیک، به دنبال انتشار ویدئویی در فضای مجازی که درگیری میان یک زن و ماموران پلیس را نشان می‌دهد، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از پیگیری ویژه این موضوع با دستور فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد.
در توضیحات این مرکز که به عنوان اولین واکنش به این ویدئو منتشر شده، آمده است: "سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت، دستورات لازم را در خصوص پیگیری ویژه حادثه دستگیری خانمی را که در منطقه سد لتیان توسط گشت خودرویی پلیس پیشگیری دستگیر و تصاویری از آن منتشر شده صادر کرد."
با انتشار این ویدئو در فضای مجازی کاربران بسیاری از این اتفاق و نحوه برخورد پلیس انتقاد می کنند. کاربرانی ضمن ابراز تاسف عنوان می‌کنند این بار اول نیست که برخی از ماموران با مردم به تندی و بسیار بد برخورد می‌کنند.
گروهی از کاربران این سوال را مطرح می‌کنند که مرگ جرم این خانم چه بوده که این چنین بد با اون برخورد شد؟ این کاربران امیدوارند هر چه زودتر این موضوع روشن شود و پلیس مردم را از جزئیات این اتفاق مطلع کند.
جمعی از کاربران هم معتقدند باید این ماموران توبیخ شوند و برای رفتار آنان مجازاتی متناسب در نظر گرفته شود‌. این گروه از کاربران بر این باورند که برخی از ماموران گستاخی می‌کنند ‌و رفتار آنان قابل بخشش نیست‌.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала