تیپ عجیب رئیس فدراسیون کشتی ایران در استقبال از هیات مجارستان +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / تیم ملی کشتی فرنگی ایران
تیم ملی کشتی فرنگی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.05.2022
اشتراک
علیرضا دبیر با شلوار کتان شش جیب و پیراهن روی شلوار به استقبال پیتر باچا عضو مجارستانی هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی و تاماش لورینچ قهرمان کشتی فرنگی المپیک و جهان رفت.
به گزارش اسپوتنیک، ‌ علیرضا دبیر کشتی‌گیر پیشین، سیاستمدار و مدیر ورزشی اهل ایران در دیدار با پیتر باچا عضو مجارستانی هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی و تاماش لورینچ قهرمان کشتی فرنگی المپیک و جهان با لباس غیر رسمی حضور یافت که این موضوع سروصدای زیادی به راه انداخته است.
برخی از خبرگزاری مجازی در این رابطه می نویسند که علیرضا دبیر این روزها عضو شورای اسلامی شهر تهران است اما سعی می کند ارتباطش با ورزش را حفظ کند. چهره و تیپ این روزهای علیرضا دبیر هم سوژه خوبی برای عکاسی است.
یادآور می شویم که علیرضا دبیر زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۵۶ خورشیدی، کشتی‌گیر پیشین، سیاستمدار و رئیس فدراسیون کشتی ایران است. او پیش از آن نیز از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۶ عضو دوره‌های سوم و چهارم شورای شهر تهران بوده است. او در دوره سوم شورای شهر تهران ریاست کمیته ورزش و در دوره چهارم نیز ریاست کمیسیون برنامه و بودجه این شورا را برعهده داشت. دبیر همچنین مدتی نائب رئیس کمیته ملی المپیک ایران و رئیس کمیته ورزشکاران این نهاد بوده‌است.
نحوه ی لباس پوشیدن علیرضا دبیر به عنوان قهرمان ملی ورزشی ایران و یک مقام عالی رتبه ورزش، موجی از انتقادهای کاربران را در بر داشته است.
برخی از کاربران با نگاه طنز می نویسند که تیپ او بیشتر برای هنرپیشگی در فیلم گشت ارشاد 3 و یا نقش اشخاص به اصطلاح، چاله میدانی در سکانس های زورگیری در فیلم های سینمایی کم بودجه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала