ساکنان آلمان بر لبه پرتگاه فقر

© Sputnik / Igor Zarembo آلمان
 آلمان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.05.2022
اشتراک
آلمانی ها از فقر ناشی از تحریم ها شکایت کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "اشپیگل"، فقیرترین ساکنان کشور آلمان به دلیل افزایش قیمت مواد غذایی و انرژی با مشکلاتی مواجه می‌شوند.
یوخن برول، رئیس انجمن مراکز تغذیه اجتماعی، گفت: " در پایان ماه، بسیاری از مردم به سادگی پولی برای خرید مواد غذایی ندارند حداقل در مورد تغذیه سالم و سبزیجات و میوه های تازه.
وی خاطرنشان کرد که تعداد افرادی که در این ماه به دنبال کمک هستند در مرکز تغذیه اجتماعی در نورنبرگ دو برابر شده و به ده هزار نفر رسیده است. 600000 پناهجو که از اوکراین وارد آلمان شده اند و همچنین روی حمایت دولت حساب می کنند، وضعیت را تشدید می کند.
Полиция в Берлине. Архивное фото  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.05.2022
جزئيات جديدی از حمله به محل اقامت خبرنگاران "ریانووستی" در برلین + ویدئو
جنیفر پیپکا، یکی از بازدیدکنندگان این مرکز در نورنبرگ، که به تنهایی دو فرزند را بزرگ می کند، به نشریه شکایت کرد که مجبور به اهدای پلاسما شده است. همه چیز هر روز گران تر می شود. من مرتباً پلاسما اهدا می‌کنم تا از پس مخارج زندگی برآیم و خوشحالم که تا کنون می‌توانم این کار را انجام دهم.
کلودیا ترامر، معلم نیمه وقت دبیرستان (نام واقعی او نیست) از اینکه از نظر مالی به معنای واقعی کلمه "در لبه پرتگاه" است، ابراز تاسف کرد.
"الان می توانم خیلی کمتر از گذشته هزینه کنم. صبحانه پسرم در مهدکودک دو برابر گران شده است و همچنین باید 70 تا 80 یورو خرج بنزین ماشینی کنم که هر روز از آن استفاده می‌کنم. سعی می کنم کمتر از وسایل برقی استفاده کنم. و بیشتر دوچرخه سواری کنم".
کشورهای غربی پس از آغاز عملیات نظامی ویژه برای غیرنازی و غیر نظامی کردن اوکراین، تحریم هایی را علیه روسیه اعمال کردند. فشار تحریم ها هم اکنون به مشکلات اقتصادی برای آمریکا و اروپا تبدیل شده است و باعث افزایش جدی قیمت سوخت و مواد غذایی شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала