پیش‌بینی جالب نخست‌وزیر سابق اسرائیل درباره نابودی این کشور

© Sputnik / Sergey Subbotin /  مراجعه به بانک تصاویر پیش‌بینی نخست‌وزیر سابق اسرائیل درباره نابودی این کشور
پیش‌بینی نخست‌وزیر سابق اسرائیل درباره نابودی این کشور - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.05.2022
اشتراک
"ایهود باراک" نخست وزیر پیشین اسرائیل از نابودی این کشور در پایان دهه هشتم موجودیت آن خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، نخست‌وزیر پیشین اسرائیل ابراز نگرانی کرد که اسرائیل در معرض "نفرین" دهه هشتم قرار می‌گیرد و عمر آن پیش از هشتادمین سالگرد تأسیسش پایان یابد.
ایهود باراک در مقاله‌ای در روزنامه عبری "یدیعوت آحارانوت" نوشت: "در طول تاریخ یهود، یهودیان بیش از هشتاد سال حاکمیت نداشتند، مگر در دو دوره داود و دوره حشمونیان و در هر دو دوره، آغاز فروپاشی آنها در دهه هشتم بوده است".
چاقو و قتل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2022
حمله به مردم در اسرائیل + فیلم
وی افزود: "تجربه کابینه کنونی اسرائیل سومین تجربه است و اکنون در دهه هشتم عمر خود قرار دارد و بیم آن می‌رود که نفرین دهه هشتم مانند قبل بر سر آن نازل شود".
باراک همچنین اعلام کرد که تنها کابینه‌های اسرائیل در معرض نفرین دهه هشتم قرار نگرفته‌اند؛ بلکه برخی از دولت‌ها و حکومت‌های جهان در آمریکا، ایتالیا و روسیه به نفرین دهه هشتم دچار شدند.
پیش از این نیز "اسحاق بریک" رئیس سابق کمیته شکایات ارتش اسرائیل و ژنرال بازنشسته ارتش این رژیم تاکید کرده بود که با توجه به توانمندی روزافزون گروه‌های مقاومت، این رژیم مسیر زوال و نابودی را طی می‌کند.
اسرائیل در شرایط فعلی با مشکلات امنیتی- سیاسی و اقتصادی روبه‌رو است. بحران مشروعیت در سرزمین‌های ‌اشغالی به دنبال فساد مقامات اسرائیل باعث شده است که حتی نهادهای اطلاعاتی غربی نیز نسبت به بقای اسرائیل با دیده شک و تردید نگاه کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала